توسعه نشات گرفته از عدالت/توجه به نظارت بر کارها/اقتدار ایران اسلامی در برابر متجاوزین

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با بیان اینکه توسعه نشأت گرفته از عدالت است گفت: مدیران به نظارت بر کارها و جذب تخصیص ها توجه کنند و بدانند. اقتدار ایران اسلامی در برابر متجاوزین نشأت گرفته از خون شهدا است.
کد خبر: ۹۱۵۰۳۰۲
|
۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶
توسعه نشات گرفته از عدالت/توجه به نظارت بر کارها/اقتدار ایران اسلامی در برابر متجاوزینبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمدکرم محمدی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود در جلسه شورای اداری این شهرستان در سرسرای ولایت فرمانداری در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا با خیرمقدم به همه اعضا شورای ادارای، هفته قوه قضائیه را تبریک گفت و افزود: شایسته‌ترین و والاترین صفا بندگان خدا که از خدا می‌گیرند عدالت و عادل بودند است که اجرای حق و قرار گرفتن هر چیز سر جای خودش است و اگر در کشوری توسعه وجود دارد ناشی از اجرای عدالت است که مشوق جامعه به سوی آرامش و نشاط و سرزندگی و احساس تعلق به کشور است.
وی با بیان اینکه همه ما صاحب خانه کشور هستیم گفت: این تعلق خاطر ضامن امنیت کشور است و عدالت در جامعه رونق پیدا کرد و به همه آثار اجتماعی نفوذ کرد آن کشور یک کشور پیشرفته خواهد بود.
محمدی با بیان اینکه شهید بهشتی بیان می‌فرمود: ما شیفتگان خدمت هستیم اظهار کرد: خدمت زمینه بروز همه استعداد‌های کشور را تحقق خواهد داد و امیدواریم با تحقق عدالت توسعه جامعه روز به روز پررونق‌تر شود و مشکلات حل شود و این هفته را تبریک می‌گوییم.
معاون استاندار با تشکر از شورای تامین و ائمه جمعه شهرستان و نماینده شهرستان در مجلس ادامه داد: سفر رئیس جمهور یکی از اتفاقات مهم بود که برکات زیادی داشته که باید پیگیری و توجه جدی شود که در بسیاری از آیتم‌های قابل بررسی مقام اول استان را داریم که تشکر داریم و با توجه به پایان مالی سال ۱۳۹۷ که پایان تیرماه است مابقی اعتبارات جذب شود و قوای که دادید محقق شود و اعتبارات سال ۱۳۹۸ که به زودی اعلام می‌شود و مکاتبات و گردش کار‌ها را پیگیری کنند که سهم شهرستان دیده شود.
محمدی با اشاره به توجه به گردشگری در تابستان تصریح کرد: میزبان خوبی باشیم و از قبل این میزبانی مردم هم بتوانند بهره و استفاده کنند و در میزبانی مسابقات کشوری هم همه دستگاه‌ها در برگزاری هر چه بهتر این مسابقات تلاش کنند و همه با هم شاهد روز‌های خوبی برای مهمانان خود باشیم.
وی با اشاره به ساعت کاری جدید از اول تیرماه با تاکید بر تغییر جدی در بحث انرژی گفت: در زمینه آب مشکل جدی داریم و تغییری نسبت به سال گذشته با توجه به بارش باران نداریم و در مورد برق هم همینطور است و حتما باید به صرفه جویی در ادارات دقت کنیم.
فرماندار شاهرود با اشاره به موضوع تنظیم بازار گفت: مردم انتظار دارند که مسئولین حضور داشته باشند و نظارت کنند و اگر نباشد مردم نگران می‌شوند و باید نظارت داشته باشیم و پیگیر و حضور داشته باشیم و مدیران دخیل در این امر نهایت دقت را داشته باشند و امروز کمبودی نداریم، اما اگر نظارت نباشد بیشترین آسیب به مردم رسانده می‌شود.
محمدی با درخواست از مدیران برای حل مشکلات مردم در شهرستان اظهار کرد: باید به مردم کمک کنیم و دستگیر باشیم و راهنمایی کنیم و همدیگر را کمک کنیم تا همینطور که امسال در جذب اعتبار و وام توانستیم مقام اول استان را کسب کنیم با فاصله زیاد، ادامه دهیم تا مردم و خدا از ما راضی باشد.
وی افزود: باید به مملکت خود توجه جدی کنیم چرا که در طول چهل سال گذشته در مقابل استکبار ایستاده ایم تا از عزت و اقتدار خود دفاع کنیم و درست نیست عده‌ای خون بدهند و ما که به عنوان امانتداری کار آن‌ها کم توجهی کنیم.
محمدی با بیان اینکه استکبار جهانی به دنبال فشار وارد کردن برای تضعیف مقاومت است گفت: همین پهپادی که نیرو‌های مسلح ما به پایین کشاندند موضع گیری رئیس جمهور خبیث آمریکا را ببینید که می‌گوید ما سر جنگ نداریم بلکه قدرت این ملت و فرزندان این ملت امروز خلق کرده آثاری را که دنیا بدانند در مقابل استقلال خود با هیچ کس معامله نداریم و نباید امید را از ملت بگیریم.
وی با بیان اینکه در موضوع کشاورزی سرمازدگی داریم افزود: توجهی به بحث سرمازدگی شود و در دستور کار قرار گیرد و کشت جایگزینی اگر لازم است انجام شود و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی در این زمینه همکاری کنند تا در موضوع باغات و کشاورزی هم بتوانیم کمک مردم کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار