مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان خبر داد؛
مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان از اجرای طرح ورزش عصرگاهی در سطح زنجان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۰۲۹۶
|
۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ علی خلیلی از اجرای طرح ورزش عصرگاهی در سطح زنجان خبر داد و گفت: هدف از اجرای این طرح اشاعه فرهنگ ورزش کردن و تزریق سلامتی و نشاط و شادابی در جامعه است و این امر از بسیاری از آسیب های اجتماعی و بیماری های جسمانی و روانی پیشگیری می کند و منجر به کاهش هزینه ها در خانواده ها و در جامعه می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: این طرح به عنوان ورزش صبحگاهی در 15 ایستگاه و با مربیان تحصیل کرده در حال اجرا می باشد که با اجرای ورزش عصرگاهی امکان ورزش کردن و استفاده از این فضا برای زنان شاغل و افرادی که امکان حضور در ورزش صبحگاهی را ندارند، فراهم می شود و به مرور زمان و با گسترش اجرای چنین طرح هایی، شاهد ظهور فرهنگ ورزش کردن در میان مردم خواهیم بود.

 

مدیر کل ورز ش و جوانان استان زنجان همچنین به همکاری سایر دستگاههای اجرایی استان اشاره کرد و افزود: ما در اجرای این طرح از سایر دستگاههای اجرایی استان انتظار همکاری و همراهی داریم چرا که اشاعه فرهنگ ورزش کردن امری است که نیروی زیادی می طلبد و تلاش در این مسیر وظیفه ما به عنوان مسئولین و نمایندگان دولت می باشد.

 

خلیلی افزود: برای اثبات این امر که ورزش در سلامتی و پویایی افراد تاثیر مثبتی دارد نیز طرح پژوهشی سلامت سنجی افراد شرکت کننده اجرا خواهد شد.

 

ارسال نظرات