رئیس بسیج مهندسین عمران خبرداد:
رئیس بسیج مهندسین عمران گفت: در حال حاضر مهندسین ما بر احداث ۲۰۰ ساختمان در لرستان نظارت دارند.
کد خبر: ۹۱۵۰۲۸۴
|
۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، برنامه "صبح و گفت و گو" با موضوع طرح "هر مسجد یک خانه" و در ارتباط تلفنی با سردار محمود ایلخان رئیس بسیج مهندسین عمران و معماری کشور از آنتن رادیو گفت و گو پخش شد.

سردار ایلخان با اشاره به اقدامات بسیج مهندسین عمران برای کمک به مردم سیل زده بیان داشت: بسیج مهندسین عمران در کنار سایر نیروهای جهادی و بسیجی از ابتدای وقوع سیل در کنار مردم حضور یافت و با ظرفیت تخصصی خود کمک شایانی به مردم سیل زده کرد.

رئیس بسیج مهندسین عمران و معماری کشور افزود: طرح "هر مسجد یک خانه" در مرحله بازسازی تحت نظارت مهندسین با تجربه انجام خواهد شد تا کار مطلوب و با کیفیت مناسب به مردم ارائه شود.

این مقام مسئول در ادامه گفت: بسیج مهندسین عمران کلیه استان ها را مامور به سازماندهی نیروهای مهندس بسیجی برای اعزام و کمک به مناطق سیل زده کرده تا در کنار مجموعه بسیج سازندگی، بر سر پروژه های این طرح در محله ها حضور یافته و بر کیفیت ساخت ساختمان ها نظارت کنند.

سردار ایلخان در خاتمه با بیان اینکه برای احداث هر واحد مسکونی یک مهندس در جهت کنترل و نظارت اعزام می شود عنوان کرد: در حال حاضر مهندسین ما بر احداث ۲۰۰ ساختمان در لرستان نظارت دارند. اینگونه اقدامات در مناطق زلزله زده کرمانشاه نیز انجام شد.

ارسال نظرات