معاون اجرایی سپاه محمد رسول الله (ص) تشریح کرد:
سرهنگ اصحاب کریمی در مصاحبه با رادیو گفت و گو به تشریح جزئیات تشییع پیکر پاک ۱۵۰ شهید دوران دفاع مقدس پرداخت.
کد خبر: ۹۱۵۰۲۷۳
|
۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، برنامه "صبح و گفت و گو" با موضوع تشییع پیکر شهدا و در ارتباط تلفنی با سرهنگ اصحاب کریمی معاون اجرایی سپاه محمد رسول الله (ص) از آنتن رادیو گفت و گو پخش شد.

معاون اجرایی سپاه محمد رسول الله در برنامه "صبح و گفت و گو" اظهار کرد: تعداد ۱۵۰ شهید دفاع مقدس تفحص شده از مناطق شلمچه، فکه و دیگر مناطق عملیاتی جنوب روز پنجشنبه ششم تیر ماه مصادف با ایام سوگواری امام صادق (ع) مهمان مردم شهید پرور شهر تهران می شوند.

وی افزود: پیکر پاک این شهدا رأس ساعت ۹ صبح از مقابل سردر دانشگاه تهران به سمت چهارراه کالج، زیر پل حافظ و خیابان بهشت تا معراج الشهدا تشییع خواهند شد.

سرهنگ کریمی همچنین از اجرای ویژه برنامه وداع با این شهدا در روز چهارشنبه خبرداد و گفت: مراسم وداع با شهدا در موزه دفاع مقدس واقع در بزرگراه حقانی بعد از نماز مغرب و عشاء تا ساعت ۱۲ شب برگزار می شود.

معاون اجرایی سپاه محمد رسول الله (ص) با اعلام اینکه حدود ۱۲۰ نفر از این شهدا هم گمنام هستند گفت: تعدادی از این شهدا شناسایی شده اند و کارهای مقدماتی آن نیز در حال انجام است و در چهار یا پنج استان تشییع می شوند.

این مقام مسئول در رابطه با آمار تعداد خانواده های چشم انتظار بازگشت شهدا به میهن اسلامی گفت: پیکر تعدادی از شهدا همچنان مفقود است و هنوز به آغوش گرم خانواده هایشان بازنگشته اما همکاران ما در حال تفحص پیکر رزمندگان و بازگشت آنها به استان های مربوطه هستند.

سرهنگ کریمی در پایان از امت شهیدپرور و مردم شریف تهران تقاضا کرد در این مراسم معنوی حضور به هم رسانیده و شهدای بزرگوار را بدرقه کنند.

ارسال نظرات