مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز در گفتگو با بسیج؛
محمدی فرد با توجه به اهمیت این طرح گفت: طرح جهاد همبستگی ملی فرصت مناسبی برای رفع مشکل سیل‎زدگان است که می تواند در تسریع کمک رسانی کمیته امداد نقش به سزایی داشته باشد.
کد خبر: ۹۱۵۰۲۵۹
|
۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج و به نقل از روابط عمومی سپاه استان البرز، محمد محمدی فرد مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در گفتگو با بسیج گفت: طرح «جهاد همبستگی ملی» با هدف کمک به هم‌وطنان سیل‌زده آغاز شده و یک دعوت ملی از همه هم‌وطنان برای مشارکت و کمک در حل مشکلات مردم مناطق سیل‌زده است.

طرح جهاد همبستگی ملی در تسریع کمک رسانی کمیته امداد نقش به سزایی دارد

محمدی فرد با توجه به لزوم کمک رسانی همه ی دستگاه ها و نهاد های دولتی به مناطق سیل زده عنوان نمود: کمیته امداد امام خمینی(ره) در کنار بسیج و سپاه یاری دهنده بوده و آمادگی کامل برای خدمت می باشد.

محمدی فرد با اشاره به اهمیت این طرح یادآور شد: طرح جهاد همبستگی ملی که از سوی بسیج اعلام شده است، طرح بسیار خوبی است چرا که جبران خسارت‌های حادثه عظیم جز با یک حرکت ملی و جهادی امکان‌پذیر نیست.

وی با توجه به تاکید مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور در تسریع اقدامات و کمک ها اذعان نمود: کمک های مردمی مهم ترین بخش در جبران خسارت ها می باشد، و با توجه به برآورده‌های صورت گرفته، جبران خسارت‌های ناشی از سیل به تنهایی از عهده دولت و نهادهای انقلابی خارج بوده و نیازمند مشارک مردم  است تا بتوان در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به بازسازی و تامین نیاز خانواده‌های آسیب دیده اقدام کرد.

ارسال نظرات