توسط دکتر باقری اعلام شد

دانشگاه ها باید استادی در تراز شهید چمران پرورش دهند

به مناسبت فرا رسیدن سالروز بسیج اساتید، دکتر سید خلیل باقری مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه علم و فناوری مازندران سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان بهشهر بود.
کد خبر: ۹۱۵۰۲۴۸
|
۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷

دانشگاه ها باید استادی در تراز شهید چمران پرورش دهند

 

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، دکتر سید خلیل باقری مسئول بسیج اساتید دانشگاه علم و فناوری مازندران در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان بهشهر گفت؛ شهید چمران نمونه کامل حجرت، جهاد، شهادت و شاگرد مکتب علی (ع) بود که به مالک اشتر جنوب لبنان و حمزه کربلای خوزستان شهرت داشت که بعد از ۲۳ دوره از وطن و خدمات علمی - فرهنگی و جهادی در امریکا مصر لبنان همزمان با انقلاب اسلامی به وطن بازگشت و تجربیات خود را دراختیار جوانان انقلابی و نظام اسلامی قرار داد و در مسئولیت های مختلف از جمله معاونت نخست وزیر در امور انقلاب - وزارت دفاع - نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و نماینده حضرت امام در شورای عالی دفاع و ستاد جنگ های نامنظم به خوبی انجام وظیفه کرد و لحظه ای قصور و کوتاهی نداست و مصداق کامل وحدت نظری و عملی و انسان انقلابی و جهادی بود.

باقری در ادامه بیان کرد: ما یک دانشگاه مقتدر و توسعه یافته میخواهیم که اشتغال قشر عظیمی را تضمین کند و کسانی که قلب شان برای استان و شهرستان می تپد باید به دانشگاه کمک کنند. اصل ۱۵۰ قانون اسلامی می گوید "جمهوری اسلامی سعادت انسان در کل جامعه بشری را آرمان خود می‌داند و از مبارزه‌ی حق طلبانه مستضعفین در برابر مستکبران در هر نقطه از جهان حمایت می‌کند". همانطوری که امام فرمودند نهضت ما اسلامی است قبل از انکه ایرانی باشد نهضت مستضعفین سراسر جهان است.

ایشان افزود: ابهام اطلاعاتی غرب پیرامون نوع و دامنه واکنشی جمهوری اسلامی بخشی از دلایل رویآوردن غرب به جنگ نرم می باشد و با ورود ایران به باشگاه هسته ای و قدرت های جهانی امروز همه دوستداران ایران پشتشان به ایران گرم است و منتظر فرمان حضرت امام خامنه ای ولی امرالمسلمین جهان هستند. امروز به برکت شهدای همچون تهرانی مقدم - شهریاری و ... توانستیم معادلات جهانی را برهم بریزیم و با افزایش شعاع موشک‌های نقطه زن ما، اگر از ترامپ و اسراییل غلطی سر بزند کمتر از چند ساعت اسراییلی وجود نخواهد داشت.

وی در پایان اظهار کرد: با توجه به اهمیت جنگ نرم که مقام معظم رهبری بیش از ۵ هزار صفحه راجع به آن صحبت کردند، چرا عده ای هنوز نمی خواهند باور کنند که دشمنان در جنگ نرم با ما هستند. غرب به دنبال مهار جمهوری اسلامی است اما جمهوری اسلامی با الگوی مقاومت و اقتصاد مقاومتی محکم و قوی به دنبال اهداف خود می باشد تا به اهداف خود نرسند لحظه ای از تلاش دست برنمی‌دارند.

 

منبع: روابط عمومی سازمان بسیج اساتید استان مازندران

ارسال نظرات
آخرین اخبار