خبرهای داغ:
نماینده بعثه مقام معظم رهبری در استان قزوین ضمن دیدار و گفتگو با مدیر عامل شرکت آب منطقه ای قزوین به نیابت از حجت الاسلام احمدی رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین و مدیر آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری با اهداء لوح تقدیر از پشتیبانی و حمایت مادی و معنوی ایشان در راستای برنامه های فرهنگی و معنوی و آموزشی حرکت بزرگ اربعین حسینی تشکر و قدردانی نمودند.
کد خبر: ۹۱۵۰۲۰۹
|
۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام افشار نماینده بعثه مقام معظم رهبری در استان قزوین در این دیدار ضمن اشاره به کمک های مادی و معنوی شرکت آب منطقه ای قزوین برای سومین سال متوالی از برنامه های فرهنگی ستاد اربعین در استان اظهار کرد: : استان قزوین طی سال های گذشته همیشه جزء استان های برتر و پیش رو در زمینه حمایت از موکب های اربعین بوده است و امسال نیز طرح یاوران اربعین همچون سنوات گذشته با حمایت و پشتیبانی های استانی به طور پر قدرت اجرا خواهد گردید.

وی در ادامه ضمن ارائه گزارشی از برنامه های موکب حوزه علمیه قزوین در سال گذشته به تشریح برنامه های سال جاری پرداخت و ابراز امیدواری نمود: شرکت آب منطقه ای قزوین همچون گذشته مشارکتی فعال در حمایت از این حرکت خدایی داشته باشد.

مهندس پویا مدیر عامل شرکت آب منطقه ای قزوین در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های ارزنده موکب حوزه علمیه قزوین بیان کرد: خدمت به زائرین حرم حسینی از افتخارات کارکنان خدوم این شرکت است و امیدواریم با توفیقات الهی هر ساله در این حرکت که ضامن سعادت دنیوی و اخروی هر انسانی است حضور فعال داشته باشیم.

در پایان این دیدار با اهداء لوح تقدیری که به امضاء حجت الاسلام احمدی رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین رسیده بود از حمایت های مدیر عامل شرکت آب منطقه ای قزوین تقدیر بعمل آمد.

در بخشی از این تقدیر نامه آمده است:

جناب آقای مهندس حمید پویا

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای قزوین

حرکت بزرگ فرهنگی اربعین حسینی (ع) به عنوان بزرگترین اجتماع مسلمانان، نشانگر اقتدار معنوی پیروان اهل بیت (ع) بشارت دهنده جامعه جهانی مهدوی خواهد بود. بی تردید این حماسه بزرگ با مشارکت همگانی و ایثار و مجاهدت مومنان و محبان اهل بیت (ع) محقق و استمرار خواهد یافت.

پشتیبانی و حمایت مادی و معنوی جناب عالی از برنامه های فرهنگی و معنوی و آموزشی این پدیده بی نظیر گامی ارزشمند در جهت بالندگی این حرکت بزرگ می باشد. رجاء واثق داریم که مورد عنایت خداوند سبحان قرار گرفته و نام و یادتان جزء خادمان زائران و مجاهدان راه نورانی حضرت سید الشهدا (ع) ثبت گردد.

دوام توفیقات آن جناب را از خداوند متعال مسئلت داریم.

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها