خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مراسم استقبال، تشییع و خاکسپاری پیکر‌های مطهر ۱۰ شهید در استان فارس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۵۰۲۰۲
|
۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، در آستانه فرا‌رسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)، پیكرهای مطهر ۱۰ تن از شهدای گمنام و با نام دوران دفاع مقدس و مدافع حرم وارد استان فارس خواهد شد.

مراسم استقبال از پیكرهای مطهر این شهدای گمنام و با نام در روز پنج‌شنبه، ۶ تیرماه جاری در فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز برگزار خواهد شد.

مراسم شبی با شهدا نیز همزمان با یادواره شهدای مدافع حرم استان فارس در تاریخ پنج‌شنبه، ۶ تیرماه بعد از نماز مغرب و عشاء در حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز برگزار می‌شود.

مراسم تشییع پیكرهای مطهر شهدا در شیراز نیز در تاریخ جمعه، ۷ تیرماه بعد از اقامه نماز جمعه در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) اجرا خواهد شد.

همزمان با شب شهادت امام جعفر صادق(ع) نیز مراسم وداع با شهدا در شامگاه جمعه، ۷ تیرماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود.

در ادامه مراسم تدفین و خاكسپاری پیكرهای مطهر این شهدا نیز در ساعت ۹ صبح تاریخ شنبه، ۸ تیرماه جاری مصادف با سالروز رئیس مكتب جعفری، امام جعفرصادق(ع) در بوستان شهروند شیراز واقع در بلوار اتحاد برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود، اطلاعات تكمیلی مربوط به نام شهدا و همچنین مراسم‌های دقیق تشییع و خاكسپاری در نقاط مختلف فارس طی روزهای آتی اعلام خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها