خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شاهرود گفت:انقلاب زمانی ضربه می‌خورد که اول هدف را فراموش کنیم و از آرمان‌های انقلاب دور شویم و تفرقه و اختلاف در کشور ایجاد شود.
کد خبر: ۹۱۵۰۱۶۲
|
۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴
دور شدن از هدف و ایحاد تفرقه دو عامل ضربه زننده به انقلاب اسلامیبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ پاسدار جواد عبیری در گردهمایی فرماندهان بسیج ادارات شهرستان شاهرود در سالن جلسات شهدای مدافع حرم سپاه این شهرستان در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا و تقدیر و تشکر از زحمات فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات و فرمانده سابق این حوزه سروان پاسدار علی احمدی با اشاره به سیر مراحل انقلاب اسلامی از دیدگاه مقام معظم رهبری اظهار کرد: ساقط کردن رژیم طاغوت و تشکیل حکومت اسلامی توسط مردم، تشکیل نظام اسلامی مبتنی بر اصول اسلامی و مردم سالاری دینی و تشکیل دولت اسلامی و جامعه اسلامی و تمدن اسلامی از مراحل تشکیل انقلاب اسلامی از دیدگاه رهبر انقلاب است.
وی با بیان اینکه به گفته سردار سلیمانی ابرقدرت کشوری است که در دنیا تاثیرگذار باشد افزود: جمهوری اسلامی ایران در غرب آسیا ابر قدرت است که این از اثرات انقلاب اسلامی است.
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با بیان اینکه فضا برای ظهور حضرت حجت (عج) آماده است و باید خود را آماده و مجهز نماییم و مراقب کنیم گفت: مقام معظم رهبری در بیانی اشاره می‌فرماید که انقلاب زمانی ضربه می‌خورد که اول هدف را فراموش کنیم و از آرمان‌های انقلاب دور شویم و تفرقه و اختلاف در کشور ایجاد شود که باید مراقب باشیم.
وی با تاکید بر این نکته که هر جایی که خدمت می‌کنیم آنجا مرکز صقل دنیاست افزود: همه باید برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های بسیج با هم همکاری و تلاش نماییم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها