سردارابوحمزه:

انهدام پهپاد آمریکایی نمایش قدرت و اقتداربود

فرمانده سپاه ثارالله با اشاره به انهدام پهباد آمریکایی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: قدرت و اقتدار سپاه با اجرای این حرکت به رخ جهانیان کشیده شد و نشانه‌ای بود برای کسانی که از جنگ آمریکا با ایران دم می‌زدند و قصد ایجاد هراس و ترس در جامعه را داشتند
کد خبر: ۹۱۵۰۱۴۹
|
۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ سردار ابوحمزه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش و بزرگداشت هفته قوه قضائیه در جمع بسیجیان، پیشکسوتان و فعالان فرهنگی در سینما آزادی شهر زرند بیان کرد: حرکتی که انقلاب اسلامی ایجاد کرده است به سرعت اندیشه، افکار و بلوغ ملت‌ها را تسخیر می‌کند. دشمنان با تمام ابزار‌ها می‌خواستند از حرکت رو به جلو انقلاب اسلامی جلوگیری کنند و در ادامه این حرکت خود، مردم را از نظام و انقلاب اسلامی ناامید و مایوس کنند، اما موفق نخواهند شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در ادامه افزود: بعد از گذشت ۴ دهه از انقلاب شکوهمند اسلامی مردم در تهیه کالا‌های اساسی دچار مشکل هستند و این مشکلات نتیجه ضعف مدیریتی در بعضی دستگاه‌های اجرایی کشور است و نباید آن را پای نظام و انقلاب گذاشت.

انهدام پهپاد آمریکایی اوج قدرت و اقتدار

وی با اشاره به انهدام پهباد آمریکایی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: قدرت و اقتدار سپاه با اجرای این حرکت به رخ جهانیان کشیده شد و نشانه‌ای بود برای کسانی که از جنگ آمریکا با ایران دم می‌زدند و قصد ایجاد هراس و ترس در جامعه را داشتند. مردم بدانند اگر آمریکا یا هر کشور دیگری قصد حمله یا حرکت نظامی علیه ایران را داشته باشد، ایران تارو پود آن کشور را نابود خواهد کرد.

سردار ابوحمزه تاکید کرد: کشور ما در ۸ سال دفاع مقدس با دستان خالی در مقابل دشمن ایستادگی کرد در حال حاضر با این موشک‌ها و امکانات نظامی دشمنان را نابود خواهد کرد و آمریکا و متحدانش از این قضیه آگاهند. این اقتدار و قدرت مدیون، مرهون و نتیجه اسلام ناب محمدی است.

وی با تاکید بر گام دوم انقلاب اظهارداشت: بهره گیری از مکتب اسلام ناب محمدی، و وجود ولایت فقیه در زمان غیبت امام عصر (عج) و ایستادگی و مقاومت مردم در برهه‌های حساس با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی موجود از جمله دلایل عزت انقلاب اسلامی ایران است.

فرمانده سپاه ثارلله استان کرمان وجود روحانی متعهد و انقلابی را از نیاز‌های اساسی این دوران دانست و گفت: جوانان و خانواده‌های متدین جوانان و نوجوانان را نرغیب کنید که درس حوزه علمیه بخوانند، زیرا دشمنان با فضای مجازی و ابزار‌های مختلف قصد دارند اعتقادات و ارزش‌های دینی مارا از بین ببرند لذا وجود روحانی دلسوز، انقلابی و متعهد از نیاز‌های ضروری جامعه ماست.

سردار ابوحمزه با بیان اینکه هدف دشمنان ضربه زدن به سپاه و بسیج است یادآور شد: پاسداران و بسیجیان باید آگاه باشند و با عمل خود نقشه دشمنان را نقش برآب کنند.

وظیفه بسیجیان بصیرت افزایی در جامعه است

وی در خصوص ایجاد شبهه در جامعه و نسبت دادن مشکلات معیشتی به رهبری خاطر نشان کرد: وظیفه رهبری در تعیین سیاست‌های کلی نظام (انتساب فرماندهان عالی رتبه نیرو‌های مسلح، تعیین رئیس قوه قضائیه، تعیین رئیس صدا و سیما، تعیین فق‌های شورای نگهبان، تعیین صلح و جنگ، حل و فصل اختلافات بین قوا) می‌باشد وضع قانون در زمان مشکلات برعهده مجلس شورای اسلامی مبارزه با مفاسد با قوه قضائیه و حل مشکلات معیشتی و اقتصادی، گرانی و بیکاری با دولت است.

سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در ادامه افزود: دشمنان تمام هدفشان ایجاد تفرقه انگیزی و فرافکنی و … و میخواهند به شبهات و مشکلات دامن بزنند.
ارسال نظرات