در دفتر امام جمعه برگزارشد؛

گردهمایی جمعی از رزمندگان اسلام فرادنبه

گردهمایی جمعی از رزمندگان اسلام و یادگاران سالهای دفاع مقدس فرادنبه در این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۰۱۴۸
|
۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۶:۲۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛  مدیر هیأت رزمندگان اسلام استان، درجمع رزمندگان فرادنبه به نقش هیئات مذهبی و رزمندگان اسلام در سطح کشور اشاره کردو گفت:ازجمله وظایف هیئات مذهبی ازجمله رزمندگان اسلام درسطح کشور تحول فرهنگی، رشد فضائل  معنوی ، بصیرت افزایی و نشر، ترويج و تعميق فرهنگ اسلام ناب محمدی صلی الله علیه وآله وسلم است.

حمیدرضاتوسلی ازدیگر رسالت هیأت رزمندگان اسلام را نشر و ترويج و تعميق نقش مترقی ولايت مطلقه فقیه و تحقق بخشيدن به اوامر مقام معظم ولايت عنوان کرد.

وی افزود: هیئات رزمندگان ، مذهبی و بسیجیان در تقويت و ترویج روحيه معنوی ایثار و شهادت در جامعه ، تقويت و گسترش وحدت و همبستگی اسلامی بين نيروهای وفادار به اسلام و انقلاب، خط امام (ره)و مقام معظم رهبري همچنین توجه به نسل جوان نقش آفرین هستند.

توسلی ادامه داد: كمك به ارتقاء سطح علمی و فرهنگی نسل جوان با بهره گيری از ارزشهای اسلامي و بهره مندی از توان بالای جوانان دشمنان را ناکام می کند.

مدیرهیأت رزمندگان اسلام استان اظهار کرد: معاونت های پیروان عترت و جوانان عاشورایی هیأت رزمندگان اسلام با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در جذب جوانان گام های بلندی را برداشتند.

توسلی گفت:حفظ و تقویت روحیه جهادی، ترویج معارف دینی و قرآنی در جامعه ، بررسی تحولات جهان اسلام و بیان نقش ولایت در خنثی سازی توطئه های استکباری را از جمله برنامه های اجرایی معاونت های پیروان عترت خواهران و جوانان عاشورایی هیئات رزمندگان اسلام عنوان کرد.

در آغار این مراسم حجت الاسلام علی مالکی امام جمعه فرادنبه با خیر مقدم گویی به یادگاران سالهای دفاع مقدس گفت: در نظر است با تشکیل هیأت رزمندگان اسلام و همکاری سایر هیئات مذهبی و استفاده از ظرفیت های موجود برای ترویج سبک زندگی اسلامی ، اجرای برنامه های معنوی و جذب جوانان برنامه ریزی بهتری انجام شود .

امام جمعه فرادنبه ادامه داد: مردم مومن ، ولایی و انقلابی این خطه استقبال بسیار خوبی را از برنامه های معنوی دارند که در این راستا با دعوت از شخصیت های مطرح کشور، جلسات معنوی دعا و سخنرانی ها پر شورتر برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات