مدیریت شعب گلستان در راستای رسالت و مأموریت اصلی بانک در بخش مسکن و ساختمان در هفدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و تاسیسات شرکت کرد.
کد خبر: ۹۱۵۰۰۹۱
|
۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این نمایشگاه که در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان گلستان در شهرستان گرگان و با حضور کلیه صنوف مرتبط با صنعت ساختمان و تاسیسات به مدت 4 روز برگزار شد، مدیریت شعب بانک مسکن استان گلستان نیز با در اختیار داشتن غرفه در این نمایشگاه حضور فعال داشت.

گفتنی است، محمد غفوریان مدیر شعب استان همراه با سایر مسوولین این مدیریت با حضور در این نمایشگاه از غرفه بانک مسکن و نیزسایر غرفه ها بازدید نمودند. مدیر شعب گلستان ، طی بازدید از این نمایشگاه، برگزاری نمایشگاههای تخصصی با حضور کلیه صنوف مرتبط را زمینه ساز رونق و رشد و شکوفایی هر چه بیشتر استان در بخش مسکن و ساختمان دانست و حضور و مشارکت فعال بانک مسکن را در این زمینه بسیار با اهمیت خواند.

همچنین کارشناسان بازاریابی و روابط عمومی مدیریت در این نمایشگاه همراه با تعدادی از کارکنان شعب ضمن حضور در غرفه های شرکت ها و صنوف مرتبط با صنعت ساختمان به معرفی و تشریح خدمات و محصولات جدید بانک مسکن نمودند.

 

 
ارسال نظرات