خبرهای داغ:
معاون سیاسی امنیتی استاندار

کاهش 20 درضدی تعدیل نیرو در استان

حبیبی گفت: بررسی ها و گزارش های میدانی نشان دهنده کاهش 20درصدی تعدیل نیرو در استان می باشد.
کد خبر: ۹۱۵۰۰۸۳
|
۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۹

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، منوچهر حبیبی در دیدار با احزاب و تشکل های خانه کارگری استان که در سالن جلسات معاونت سیاسی استانداری قزوین برگزار شد بیان کرد: تشکل خانه کارگری مجموعه بزرگی از خانواده کارگری استان است و مشکلات این حوزه باید به سرعت و با جدیت پیگیری شود.

وی گفت: جامعه کارگری قشر زحمتکش و سربازان خط تولید بوده و مجموعه کار و کارگر و خانه کارگر شبیه مثلثی است که موجب رونق تولید می شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار صحت اشاره به دغدغه های قشر کارگری اظهار کرد: یکی از دغدغه های این قشر امنیت شغلی است که تلاش همه باید پایداری این امنیت برای قشر کارگر باشد و در این مسیر, تشکل ها و خانه کارگری موجب ایجاد امنیت در جامعه کارگری می شود.

حبیبی ادامه داد: امنیت شغلی جزو الویت های ما بوده و بر اساس پیگیری های انجام شده در بحث حل مشکلات واحدهای تولیدی, در دو ماه ابتدای سالجاری, میزان تعدیل نیرو در واحدهای تولیدی نسبت به سال قبل کمتر بوده و بررسی ها و گزارش های میدانی نشان دهنده کاهش 20درصدی تعدیل نیرو در استان می باشد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری جلسات اقتصادی استان افزود: یکی از مهمترین جلسات اقتصادی استان, جلسات کار و تولید است و در این مسیر دستگاه قضا نیز پیگیر امور می باشند.

معاون سیاسی استاندار با مهم خواندن بحث درمان کارگران تصریح کرد: بحث درمان باید با حساسیت و جدیت دنبال شود و هر راهکاری برای بهبود و پیشگیری از اتفاقات بحث درمان کارگران انجام شود.

حبیبی با اشاره به مصوبات جلسه اضافه کرد: بحث مدیران بازنشسته و بکارگیری مجدد آنها در دستگاهها, پیگیری می شود.

وی گفت: ثبات مدیریت واحدهای تولیدی اهمیت بالایی دارد و نباید نگرانی های حوزه مدیریت به جامعه کارگری منتقل شود.

معاون سیاسی استاندار ایجاد مکان مناسب جهت اجتماع کارگران در مراسمات و ایجاد شورای نظارت بر بیمارستان رحیمیان الوند را از الویت های رسیدگی به مشکلات جامعه کارگری دانست.

حبیبی در ادامه بیان کرد: در بحث توجه به مهارت, مدیران واحدهای تولیدی گله مند بوده و لازم است تا کارگران آموزش لازم در زمینه فنی و تخصصی, مهارت افزایی کنند.

وی با اشاره به مصوبات جلسه اظهار کرد: بکارگیری مجدد مدیران بازنشسته در دستگاهها و قانون حمایت از صنایع مورد پیگیری جدی قرار گیرد.

حبیبی گفت: نباید نگرانی مدیریت به جامعه کارگری منتقل شود همچنین مکان مناسب جهت اجتماع کارگران و شورای نظارت بر بیمارستان رحیمیان در دستور کار ما قرار دارد.

 

1010/\30/f

ارسال نظرات
پر بیننده ها