واکنش آیت‌الله مدرسی در قبال هنجارشکنی‌های اخیر یزد:
امام جمعه بخش مرکزی یزد در واکنش به هنجارشکنی‌ها در یزد گفت: اخیرا شاهد برخی اقدامات غیرقابل دفاع در حوزه فرهنگی در استان یزد بوده‌ایم که یک نمونه آن به رفتار‌های زننده در یک پاساژ مربوط می‌شود.
کد خبر: ۹۱۵۰۰۴۰
|
۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، آیت‌الله سید محمد کاظم مدرسی گفت: حکومت اسلامی در عین اینکه باید مردم‌دار باشد و نسبت به حل وفصل مشکلات مردم اهتمام داشته باشد، یکی از وظایف اصلی و مهمش نیز حساسیت نسبت به مسائل دینی و اعتقادی است.

وی ادامه داد: در همین راستا وظیفه مهم حکومت اسلامی اجرای احکام دین و جلوگیری از منکرات در سطح جامعه است؛ افزون بر این، مردم نیز باید نسبت به ترویج مسائل منافی دین در جامعه حساس باشند و تذکر بدهند

امام جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به تلاش عده‌ای برای ترویج هنجارشکنی‌های اخلاقی و فرهنگی در یزد، افزود: اخیرا شاهد برخی اقدامات غیرقابل دفاع در حوزه فرهنگی در استان یزد بوده‌ایم که یک نمونه آن به رفتار‌های زننده در یک پاساژ مربوط می‌شود.

مدرسی با اشاره به واکنش‌های مردم و برخی از مسئولین نسبت به این رفتار‌ها اظهار داشت: خوشبختانه این رفتار‌ها با واکنش مردم مؤمن استان و همچنین مسئولین محترم همراه شد.

وی اضافه کرد: همچنین شاهد مواضع قابل تقدیر نماینده محترم، ولی فقیه در استان نسبت به این مسئله بودیم که ما نیز از این مواضع بجا تقدیر و حمایت می‌کنیم.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات