خبرهای داغ:
جانشین سپاه ناحیه شاهرود گفت: رسالت مدیران بسیج تقویت اندیشه‌های ناب اسلامی در بین همکاران، تربیت نیرو‌های انقلابی پای کار، برنامه ریزی پیرامون فرمایشات مقام معظم رهبری جهت تحقق اهداف عالیه نظام است.
کد خبر: ۹۱۵۰۰۳۴
|
۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶
رسالت مدیران بسیج تقویت اندیشه ناب اسلامی، تربیت نیرو‌های انقلابی، برنامه ریزی تحقق منویات رهبریبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ پاسدار احمد حسین پور در گردهمایی فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات حوزه الحدید شاهرود در سالن جلسات شهدای مدافع حرم سپاه ناحیه در سخنانی با عرض خیرمقدم با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در مورد بسیج با اشاره به رسالت مدیران بسیج اظهار کرد: رسالت مدیران بسیج تقویت اندیشه‌های ناب اسلامی در بین همکاران، تربیت نیرو‌های انقلابی پای کار، برنامه ریزی پیرامون فرمایشات مقام معظم رهبری جهت تحقق اهداف عالیه نظام است.
وی با اشاره به فرمایش امام راحل که خرمشهر را خدا آزاد کرد افزود: این جمله یعنی توکل به خدا و کمک نیروی لایزال الهی به رزمندگان نهایت پیروزی رزمندگان اسلام را رقم زد.
جانشین سپاه شاهرود با اشاره به جنگ نامتقارن که دو طرف جنگ تجهیزات و امکانات متفاوتی دارند گفت: جبهه ما دل‌های مومن و خداوند را دارند و جبهه کفر امکانات و تجهیزات و پول دارد، اما پیروزی با کسی است که اراده قوی دارد و جنگ، جنگ اراده هاست و اکنون اراده الهی پیروز میدان است.
حسین پور با اشاره به اجلاسیه شهدا در سال ۱۳۹۴ و خاطراتی شیرین به جامانده از آن و برگزاری دو سالانه این اجلاسیه گفت: در سال ۱۳۹۶ هم این دو سالانه اجرا و امسال نیز به تبع آن اجرا می‌شود در سالروز عملیات مرصاد در ۵ مردادماه است که با محوریت بازخوانی عملیات مرصاد برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به ایجاد فضای فرهنگی و برپایی نمایشگاه‌های جانبی خدماتی، محتوایی و تجهیزات نظامی خاطر نشان کرد: جلسات اولیه برگزاری این اجلاسیه برگزار شده و به کمک شما فرماندهان پایگاه‌های ادارات نیازمندیم که پای کار باشید هر چند ماهیت این اجلاسیه مردمی است و نشاط و شور اجلاسیه‌های گذشته به خاطر حضور مردم بوده است و از همه دوستان در ادارات جهت برگزاری باشکوه این اجلاسیه دعوت به همکاری داریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها