خبرهای داغ:
معاون نظارت و بازرسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
معاون نظارت و بازرسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علت پایداری انقلاب اسلامی ایران به منوط به وجود پاسدارانی دانست که در صیانت از انقلاب از نثار جان‌شان دریغ نکردند.
کد خبر: ۹۱۴۹۹۶۹
|
۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رمضانعلی کوهستانی در کارگاه آگاه سازی آسیب ها و تهدیدات دینی، اخلاقی و سیاسی کارکنان سپاه عاشورا، افزود: ما باید نقاط کوری را که می تواند به استمرار حاکمیت دینی خدشه وارد کند شناسایی کرده و در صدد ترمیم آنها باشیم.

وی در ادامه با طرح موضوع عوامل پایدار و ناپایدار حاکمیت های دینی، خاطرنشان کرد: چرا هیچ یک از حکومت های دینی پایدار نمانده است؟ از حکومت های انبیا گرفته تا حکومت های امامان؟ علت این ناپایداری چیست؟ یکی از عوامل مهمی که می تواند در پایداری حاکمیت و حکومت های دینی نقش داشته باشد، وجود حافظان و پاسدارانی است که آمادگی کامل در راستای صیانت از حکومت دینی را داشته باشد.
حجت الاسلام کوهستانی اضافه کرد: صرفاً با معجره و کرامات نمی توان حکومت کرد، چراکه اگر اگر می شد باید حکومت حضرت سلیمان پایدار می‌ماند. پس اگر پایدار نماند، به این دلیل است که حضرت سلیمانی نیروی انسانی لازم را که بتواند از حکومت دینی او صیانت و حفاظت کند را در اختیار نداشت.

معاون نظارت و بازرسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سرداران شهید لشگر عاشورا، اظهار داشت: انصافاً سرداران شهید آذربایجان، شهدای برجسته‌ای بودند، سرداری چون شهید احمد کاظمی آرزو داشت که به شهید باکری ملحق شود و بالاخره در زادروز شهید باکری، به آرزوی دیرینه‌اش رسید.

کارگاه آگاه سازی آسیب ها و تهدیدات دینی، اخلاقی و سیاسی با عنوان مصون سازی اخلاقی و سازمانی در حسینیه سپاه آذربایجان شرقی برگزار شد.

ارسال نظرات