خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: ثبت‌نام اینترنتی دوره اول متوسطه مدارس شاهد استان قزوین برای سال تحصیلی 98-99 آغاز شد.
کد خبر: ۹۱۴۹۹۶۲
|
۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲

غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین اظهار کرد: ثبت‌نام اینترنتی دوره اول متوسطه مدارس شاهد استان قزوین برای سال تحصیلی 98-99، از طریق سامانه سجا به نشانی saja.medu.irآغاز شد.


وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام اینترنتی در پایه‌‌ ابتدایی از اول خرداد تا 17 خرداد بوده که به اتمام رسیده است، افزود: این ثبت‌نام در دوره اول متوسطه از اول تا 14 تیر ماه می‌باشد و در پایه دوم متوسطه نیز از 5 تا 21 تیر ماه شروع خواهد شد.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: برای ثبت‌نام اینترنتی در پایه‌‌های ابتدایی، دوره اول متوسطه و دوره دوم متوسطه هر کدام به مدت دو هفته مهلت داده شده تا علاقمندان ثبت‌نام کنند.


این مسوول گفت: ثبت‌نام در مدارس شاهد استان قزوین اولویت‌بندی شده که خانواده‌های شاهد و ایثارگر در اولویت نخست قرار دارند.


حقایق‌پور افزود: تایید مدارک ثبت‌نام از سوی منطقه، استان و اعلام نتایج قطعی به اولیا در پایه‌های ابتدایی از 28 خرداد تا سوم تیر ماه، دوره اول متوسطه از 28 تیر تا سوم مرداد و دوره دوم متوسطه از اول تا 15 مرداد است.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: 13 مدرسه شاهد در استان قزوین فعالیت می‌کنند که 520 دانش‌آموز شاهد و ایثارگر در این مدارس مشغول به تحصیل می‌باشند.


وی افزود: جلوگیری از اعمال نفوذ، صرفه‌جویی در زمان، تسهیل در ارایه‌ی خدمات و رعایت عدالت از مهمترین اهداف ثبت‌نام اینترنتی دانش‌آموزان در مدارس شاهد است.

 

1003/ی20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها