خبرهای داغ:
اولین نشست هم اندیشی نقد و بررسی لایحه تامین امنیت زنان در برابر خشونت با حضور معاونین قضائی رئیس کل و جمعی از قضات دادگستری، نماینده استان در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری و اساتید دانشگاه و حوزه علمیه برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۴۹۹۶۱
|
۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین یعقوب عبدالهی معاون قضائی و معاون فرهنگی رئیس کل دادگستری استان قزوین در نشست هم اندیشی با اشاره به ارسال لایحه تأمین امنیت زنان در برابر خشونت گفت: این لایحه از سوی معاونت زنان و امور خانواده ریاست جمهوری مطابق قانون جهت اظهار نظر به قوه قضاییه ارسال و حسب وظایف ذاتی معاونت های تخصصی در حوزه های مختلف در حال بررسی است.

وی افزود: در همین راستا و پیرو دستور صریح و فوری ریاست معظم قوه قضاییه به معاونت فرهنگی مبنی بر زمینه‌سازی برای مشارکت حداکثری همکاران، نخبگان و فعالان عرصه های مرتبط با موضوع این لایحه و بررسی آن و ارایه پیشنهادات تکمیلی، مقرر شد تا اولین جریان ملی هم اندیشی قوه قضاییه در موضوع تأمین امنیت زنان و صیانت از حقوق خانواده در تمامی استان ها با مدیریت رییس کل دادگستری و همکاری معاون فرهنگی استان برگزار گردد.

حجت الاسلام عبدالهی بیان داشت: لایحه مذکور به لحاظ محتوایی و قانونی و ابعاد مختلف روانشناسی، جامعه شناسی، اجتماعی و اقتصادی به نقد و بررسی گذاشته شد.

1010/د20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها