با حضورجمعی از مسئولان ادارات و نهادها ،روحانیون ، خانواده شهدا ء ، بسیجیان ، پاسدران ]یین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسن (ع) شهرستان گناوه بر گزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۹۹۴۲
|
۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸

ایین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسن (ع) شهرستان گناوه بر گزار شد

 

به گزارش خبر نگار بسیج از گناوه ، مسئول  دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اما صادق (ع) بوشهر در این آیین :  با اشاره به توانمندی های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان گفت : امروز جنگ  ، اصلی دشمن همان جنگ فرهنگی علیه ارزشهای الهی می باشد.

حجت الااسلام حسین دشتی با اشاره به آیاتی از کلام ا... مجید گفت : طبق آیات  قرآن ، در زندگی دارای رسالت مهمی هستیم و ورسالت ما فقط در قالب دید مادی ،خود . خانواده ، نیست ،بلکه در مقابل اجتماع نیز رسالت داریم و رسالت الهی بر عهده ما گذاشته شده است .

وی بااشاره به رسالت مادی و رسالت الهی ابراز داشت : در دیدگاه مادی ، انسان فقط منافع و ضرر های خودرا می بیند و سپس تصمیم می گیرد که فلان کار را را انجام دهد یا انجام ندهد ، اما در دیدگاه الهی رسالت معنای دیگری دارد و دراین دیدگاه انچه  خواست خداوند  است و مسیر پیامبر و ائمه معصومین است ، مهم است.

وی ابراز داشت : دیدگاه معنوی والهی ما سبب شده است تا انقدر توانمندشویم که در دل دشمنان رعب و ترسی ایجاد کنیم که  خودشان احساس می کنند و به این نتیجه رسیده اند که در جنگ نظامی به هیچ نتیجه ای نخواهند رسید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود : در جنگ اقتصادی هم اروپاییان وتعدادی دیگر از حامیان این نظریه به این نتیجه رسیده اند که  این تحریم ها و جنگ اقتصادی ، هم  نتیجه ای نداردو و جنگ اقتصادی هم  حال سپری نمودن روز های اخر خود می باشد.

وی با اشاره به شکست دشمنان در همه جنگها و توطئه  ها ی خود علیه نظام و انقلاب اسلامی تصریح نمود : امروز جنگ اصلی و حقیقی دشمن همان جنگ علیه ارزشهای الهی می باشد .

حجت الااسلام دشتی بیان کرد : دشمن می خواهد با تغییر ارزشها و باورهای دختران و پسران ما واستحاله فرهنگی به اهداف پلید خود دست یابد و راه مقابله با ان همان رسالت الهی است که باید حفظ شود ودر مقابل دشمن عزتمند و باعزت و بدون ترس وهمه بایکدلی و پرچم داری در مقابل کفر ایستادگی  می نماییم ودر این جنگ هم دشمن را مایوس  می کنیم .

وی در ادامه از زحمات حجت الااسلام احمد رضایی که مدتی مسئول دفتر نمایندگی در سپاه انصار الحسین (ع) گناوه بوده است ، تقدیر و تکریم نمود و حجت الاسلام سید محمد امین خاضع را به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) گناوه معرفی نمود.

در ابتدای این آیین فر مانده سپاه انصار الحسین (ع) گناوه گفت :  معنویت در نیروهای مسلح ومردم بزرگ کشورمان سبب شده ست تا در مقابل دشمنان همچنان کوهی استوار بایستیم.

سرهنگ یاسین اکبا ابراز داشت : ویژگی های معنوی در بین نیروهای مسلح  ما سبب شده است تا نسبت به همه نیروهای مسلح جهان متمایز باشیم ودر دوران دفاع مقدس که از لحاظ عده و عده  در وضعیتی ضعیف بودیم توانستیم بر تمامی دشمنان پیروز شویم.

وی بیان داشت : امروز تفکر بسیج و سپاه همان تفکر مقاومت است و این تفکر در سراسر دنیا ساری و جاری شده است و مظطلومین جهان تنها راه سعادت خودرا چنگ زدن به این تفکر الهی که در سپاه و بسیج و نیروهای مسلح ماجود دارد می دانند.

اکبا با ا شاره به ماموریتهای  سپاه وبسیج گفت :  حوزه نمایندگی ولی فقیه در این مسیر و تقویت بنیه اعتقادی وارتقاع معنویت ، روحیه جهادی و صیانت از هویت اسلامی و، دینی وولایی در مجموعه سپاه و بسیج نقش بارز و یژه ای دارد.

 

 

 

ارسال نظرات