خبرهای داغ:
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: اهمیت برگزاری باشکوه نماز جمعه بر کسی پوشیده نیست و از تمامی مسئولان و مردم انتظار می رود که نسبت به افزایش شکوه آن اهتمام لازم را داشته باشند.
کد خبر: ۹۱۴۹۹۲۰
|
۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب در گردهمائی ماهانه ائمه جمعه استان قزوین که در دفتر امام جمعه شهر اسفرورین برگزار شد با تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته قوه قضائیه اظهار داشت: فرارسیدن هفته قوه قضائیه فرصت مناسبی است که بتوان موضوعات مطرح شده در زمینه عدالت و قانون را برای مردم تبیین کرد و آنها را نسبت به حقوق آنها باخبر کرد.

وی با اشاره به اینکه تحقق عدالت از مهم ترین وظایف قوه قضائیه محسوب می‌شود، عنوان کرد: امیدواریم با تغییراتی که در قوه قضائیه به وجود آمده است بتوانیم شاهد اجرای دقیق تر عدالت، مبارزه با مفاسد و غیره باشیم.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین با اشاره به اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: از اقدامات شایسته و پرتلاش سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین در ایام ماه مبارک رمضان و سایر مناسبت ها و برنامه های فرهنگی و مذهبی تشکر کرده و امیدواریم این برنامه ها در سطح استان افزایش یابد.

فاطمی نسب با اشاره به راه اندازی ستاد بزرگداشت چهلمین سال برپائی نماز جمعه گفت: دبیر و رئیس ستاد بزرگداشت چهلمین سال برپائی نماز جمعه در استان قزوین از سوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مشخص شده و به زودی جلسات مربوط به این ستاد با حضور اعضای شورای فرهنگ عمومی استان و مسئولان ستاد نماز جمعه استان قزوین برگزار خواهد شد و نکات مربوط برای اجرای هر چه بهتر برنامه ها تبیین خواهند شد.

وی افزود: اهمیت برگزاری باشکوه نماز جمعه بر کسی پوشیده نیست و از تمامی مسئولان و مردم انتظار می رود که نسبت به افزایش شکوه آن اهتمام لازم را داشته باشند.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین تصریح کرد: خوشبختانه در هفته های اخیر برنامه های جانبی نماز جمعه از جمله میز خدمت، پخش فیلم و مستند، مهد آدینه و غیره افزایش چشمگیری داشته که امیدواریم این برنامه ها روزبه روز بیشتر شود.

1010/د30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها