خبرهای داغ:
بخشدار دشتابی:

کمیته امداد به دور از نگاه سیاسی به محرومان خدمت می کند

بخشدار دشتابی گفت: خوشبختانه در امدادرسانی به نیازمندان و مجموع فعالیت کمیته امداد امام (ره) نگاه سیاسی وجود ندارد و در واقع این نهاد به دور از نگاه سیاسی به محرومان خدمت می کند.
کد خبر: ۹۱۴۹۹۱۷
|
۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، علیرضا امینی بخشدار دشتابی در دیدار مدیرکل کمیته امداد استان قزوین بیان کرد: دشتابی دارای 44 روستاست که دشتابی شرقی از نظر اقتصادی از بخش غربی قوی تر است.

وی ادامه داد: ما در مجموعه بخشداری فعالیت دستگاه های مختلف را رصد میکنیم و در میان دستگاههای اجرایی بخش دشتابی ، رضایتمندی ارباب رجوع و نیازمندان از عملکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) بسیار بالا و موید خدمات این نهاد انقلابی است.

بخشدار دشتابی افزود: خدمت به مردم مستلزم پرهیز از ورود به مسائل جناحی و سیاسی است و خوشبختانه در امدادرسانی به نیازمندان و مجموع فعالیت کمیته امداد امام (ره) نگاه سیاسی وجود ندارد .

وی تصریح کرد: در واقع این کمیته امداد امام خمینی (ره) به دور از نگاه سیاسی به محرومان خدمت می کند و بستر رفع محرومیت را فراهم کرده است.

در ادامه مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: نگاه سیاسی در کمیته امداد امام (ره) هیچ جایگاهی ندارد چراکه کمیته امداد امام خمینی (ره) نهادی فراجناحی است و در واقع هر کسی با هر گرایشی می تواند به نیازمندان کمک کند و نیازمندان نیز با هر تفکری از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

مجید مومنی تصریح کرد: کمیته امداد امام (ره) تولید کننده فقر نیست بلکه نهادی است که با اجرای سیاست های برنامه ای و اعلامی، تلاش می کند تا محرومیت زدایی و کاهش فقر را اجرایی کند.

وی یادآورشد: تولید فقر ناشی از مسائل شخصی افراد و یا برخی مسائل عمومی موضوعی است که در خارج از این نهاد رقم می خود و کمیته امداد تنها به دنبال اجرای سیاست های جبرانی برای رفع مشکل افراد و ایجاد بستر رشد برای افراد محروم است.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها