این برنامه با هدف کیفی سازی حلقه های صالحین و در راستای یکپارچه سازی برنامه های هادیان سیاسی ،سرمربیان و مربیان صالحین و روشنگران بسیج در محل حسینه ناحیه چایپاره برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۴۹۹۰۶
|
۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج مساجد و محلات،

در این جلسه فرمانده محترم ناحیه چایپاره سرهنگ پاسدار علی حیرانی با تشریح برنامه هم افزایی به تحلیل  وضعیت سیاسی در منطقه پرداخته و با اشاره به ضعف و زبونی دشمنان انقلاب اسلامی ایران ومحور مقاومت اذعان داشنتد ، طبق فرمایش امام خمینی(ره) که فرمودند : (آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند)  نمونه ای از آن در این چند روز گذشته مشخص گردید.

شیطان بزرگ طاغوت اعظم آمریکای جنایت پیشه سعی داشت در چند روز گذشته به نوعی در دل مردم شریف و مقاوم ایران اسلامی ناامنی فکری ایجاد نماید و خوف از آمریکا را در دل مردم ایران و منطقه خلیج فارس ایجاد نماید ولی به حول و قوه الهی با شکست مواجه گردید و مردم ایران اسلامی با صلابت همیشگی به مقاومت خود ادامه دادند. و این نشانگر استقامت مردم در راه دفاع عزتمندانه از ناموس و جان و مال خود زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و با فرماندهی و هدایت امام المسلمین رهبر معظم و معزز انقلاب اسلامی حضرت آیة الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) در مقابل دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران مقاومت می نمایند.

ایشان در ادامه افزودند:سپاه و بسیج وامدار هیچ گروه و جناحی نبوده و وظیفه اش  حفظ انقلاب و دستاورد های آن می باشد.

سخنران دیگر برنامه حجة السلام قنبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بودند.ایشان با اشاره به وجود شبکه تربیتی صالحین ، شبکه هادیان سیاسی و نیز شبکه روشنگران بسیج بیان داشتند که بهترین کار این است که اعضای شبکه ها به صورت  منسجم و متحد و یک پارچه  در پیاده سازی برنامه های معرفتی و بصیرتی همکاری کافی و وافی باهمدیگر داشته باشند.

در ابتدای این نشست مسئول تعلیم تربیت ناحیه حجةاسلام محمدرضا چرخگر به نمایندگی از مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه و مدیر فرهنگی ناحیه به توضیحات مبسوط حول محورهای جلسه پرداخته و اشاره نمود که این جلسات بایستی در بستر حلقه های تربیتی شجره طیبه صالحین و با محوریت متن گام دوم انقلاب و در هر حلقه هر ماه یک جلسه بصیرتی – معرفتی با استفاده از نخبگان سیاسی بصیرتی شهرستان برگزار گردد.

ارسال نظرات