خبرهای داغ:
عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: موضع تغییرناپذیر ایران اسلامی، پاسخ سخت و قاطع به هر گونه تجاوزی به مرزهای آبی و خاکی و هوایی کشورمان است.
کد خبر: ۹۱۴۹۸۸۰
|
۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴

به گزارش سرویس بسیج  طلاب و روحانیون خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین سید رحیم توکل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن تقدیر از صلابت و اقتدار نیروهای مسلح کشورمان در ساقط کردن پهپاد متجاوز آمریکایی اظهار داشت: آمریکایی ها به خوبی می دانند که ایران اسلامی از منظر نظامی در موضع اقتدار است و در برابر هر دشمن متجاوزی با قدرت می ایستد.

وی افزود: آمریکایی ها نشان داده اند که علیرغم برخی رجزخوانی و گستاخی ها ، ترسو هستند و در برابر اقتدار ایران اسلامی از خود ضعف نشان می دهند و این پیامی است برای کسانی که فکر می کنند با مذاکره و تسلیم شدن در برابر دشمن ما به اهدافمان می رسیم و حال آن که تجربه نشان داد به قول و حرف آمریکایی ها چه در زمان جنگ و چه صلح نمی توان هیچ اعتمادی کرد.

استاد اخلاق حوزه خاطرنشان کرد: موضع تغییرناپذیر نظام جمهوری اسلامی ایران این است که در برابر هر متجاوزی با قدرت می ایستد و اجازه نمی دهد که کسی به مرزهای آبی و خاکی اش تجاوز کند.

وی با اشاره به برخی تهدیدهای آمریکایی که البته چیز تازه ای هم نیست، گفت: آن ها می دانند که اگر واقعاً وارد جنگ با ایران شوند، با پاسخ سخت ملت و نیروهای نظامی ما مواجه خواهند شد، ضمن آن که در صورت جنگ، ما اسراییل را می زنیم و آنها برایشان امنیت اسراییل بسیار حایز اهمیت است.

ارسال نظرات