مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با نخست وزیر ژاپن اظهار داشت : رهبری مقتدارنه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی باعث می شود جمهوری اسلامی در منطقه مقتدر و باعزت باشد.
کد خبر: ۹۱۴۹۸۷۲
|
۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت السلام والمسلمین یوسفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع ) در دیدار با جمعی از مسئولان و پایوارن لشکر عملیاتی 10حضرت سیدالشهدا (ع ) اظهار داشت:دیدار نخست وزیر ژاپن با مقام معظم رهبری اقتدار و عزت جمهوری اسلامی به دنیا ثابت شد.

جمهوری اسلامی با اقتدارترین کشور در منطقه است

وی افزود :امروزه مقام معظم رهبری با اقتدار مقابل تمام قدرتها ایستاده اند و ایشان در یک سخنرانی با قدرت فرمودند اگر غلطی از اسرائیل سر بزند تل اویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد این ها همه پشتوانه ی شما عزیزان است .

حجت الاسلام یوسفی گفت : قدرت نظام جمهوری اسلامی و توان بازوی ولایت بدون شک شما پاسداران عزیز هستید، مقام معظم رهبری هم به سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی و هم به شما پاسداران یک نگاه امیدوارانه دارند ، شما پاسداران خار چشم دشمنان و مایه سرافرازی نظام جمهوری اسلامی هستید.

وی با اشاره به اینکه عزت و اقتدار پاسداران برکسی پوشیده نیست اظهار داشت: در همین وقایع اخیر آمریکایی ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به عنوان گروهای تروریستی معرفی کردند و در لیست گروهای تروریستی قرار دادند بعضی از ترسوها که در داخل کشور وجود دارند جلوتر از آمریکایی ها در اجرای این تصمیم خبیثانه حرف هایی زده بودند.

وی گفت :دشمنان نظام جمهوری اسلامی تصور نمی کردند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با چنین اقتداری بایستد و باعث شود آمریکایی ها عقب نشینی کنند .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) افزود :سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توانسته است تمام توطئه هایی دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران خنثی کند و سیلی محکمی بردهان دشمنان این نظام بزند .

وی تصریح کرد : شما پاسداران قلب و روحتان نورانی و با صفا است و همیشه در شهادت از هم لباسی خود پیشی گرفته اید و همین باعث شده است که خداوند متعال به شما سبزپوشان ولایت اقتدار و قدرت داده است .

حجت الاسلام یوسفی در پایان خاطر نشان کرد : شما پاسداران تا زمانی با خدا و ولایت هستید و قلب و روحتان باصفا است می توانید دشمنان انقلاب اسلامی  را نابود کنید .

ارسال نظرات
پر بیننده ها