خبرهای داغ:
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: باید درباره این بیانیه جدی باشیم به طوری که آن را در جامعه عملیاتی کنیم و عملکرد ما صرف گفتار و جلسه نباشد زیرا کار با عمل به نتیجه می‌رسد.
کد خبر: ۹۱۴۹۸۶۰
|
۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، آیت‌الله موسوی جزایری در نخستین جلسه تبیین جایگاه بیانیه گام دوم انقلاب در کتاب و سنت اظهار داشت: ضمن این که این بیانیه بسیار عالمانه و محققانه مکتوب شده در عین حال دلسوزانه است و مقام معظم رهبری مانند پدری دلسوز و خیرخواه نسبت به آحاد جامعه این بیانیه را نوشته است که فصل جدید و چشم‌انداز تازه‌ای را به روی ملت ایران باز کرده است.

وی افزود: نکته دیگر این است که باید درباره این بیانیه جدی باشیم به طوری که آن را در جامعه عملیاتی کنیم و عملکرد ما صرف گفتار و جلسه نباشد زیرا کار با عمل به نتیجه می‌رسد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری درباره مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب گفت: مخاطب این بیانیه ملت ایران است زیرا ملت ایران در کشاکش حوادث به بلوغ سیاسی رسیده است.

وی با بیان اینکه ملت ایران در دو مرحله به بلوغ علمی و عملی رسید، گفت: امیرالمومنین(ع) می‌فرمایند «لما رای الله صدقنا انزل علینا النصر» ما نیز چنین بودیم و بسیار امتحان شدیم؛ وقتی صداقت ما را دید که در میدان عمل عقب‌نشینی نمی‌کنیم آن گاه پیروزی را نصیب ما کرد.

موسوی جزایری افزود: نکته دیگر این است که مطالب در این بیانیه مانند سنن خدا بوده و به صورت قواعد هستند همچنین تبدیل و تحویلی در آن نیست و ربطی به پوست و زبان و غیره ندارد و هر کشور اسلامی که به آن عمل کند به نتیجه مطلوب می‌رسد.

وی گفت: توجه خاص مقام معظم رهبری به قشر خاصی از جامعه است و آن هم جوانان است. زمان شاه می‌گفتند نسل سرگردان جوان اما امروز می‌گوییم نسل آینده‌ساز و قدرتمند جوانان هستند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خطاب به جوانان گفت: جوانان باید بدانند که تمدن‌سازی با پژوهش و تحقیق و تولید علم است همچنین مسئولان بدانند برنامه پژوهش باید از مدرسه شروع شود.

وی درباره نویسنده این بیانیه که حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای است، گفت: پدر ایشان حاج سید جواد آقای خامنه‌ای استاد حوزه مشهد بودند و پدربزرگشان حاج سیدحسین آقا از اساتید حوزه نجف بودند. بنده سال 42 یا 43 به مشهد مقدس مشرف شدم و مهمان طلاب مدرسه نواب مشهد بودیم و از طلاب آنجا آوازه روحیه انقلابی ایشان به گوش ما رسید و مرید ایشان شدیم.

موسوی جزایری افزود: نخستین بار 15 خرداد سال 1358 بود که خدمت ایشان رسیدم البته ایشان اهواز تشریف آوردند و در آن زمان منزل ما در خیابان شهید کتانباف بود و نکته جالب این بود که ایشان تک و تنها و بدون محافظ در اوج ترورها به اهواز آمدند

ارسال نظرات
پر بیننده ها