خبرهای داغ:

مادر شهید بشارتی‌فر میهمان فرزند شهیدش شد

مادر شهید سید محمود بشارتی‌فر از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان دزفول دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهید پیوست.
کد خبر: ۹۱۴۹۸۵۹
|
۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، مادر شهید سید محمود بشارتی‌فر از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان دزفول در سن 94 سالگی دعوت حق را لبیک گفت و میهمان فرزند شهیدش شد.

زنده یاد خانم سلطان حیاتی رکنی مادر شهید سید محمود بشارتی‌فر از شهدای جاویدالاثر شهرستان دزفول که از سال 1365 داغ فرزند را دیده بود 33 سال چشم انتظار بازگشت پیکر پاک شهیدش بود و سرانجام به او ملحق شد.

این بانوی مومنه پس از چند دهه انتظار برای بازگشت پیکر پاک شهیدش، سرانجام در روز پنجشنبه 30 خرداد ماه با چشم انتظاری رخت از جهان فرو بست.

آئین تشییع پیکر پاک زنده یاد خانم سلطان حیاتی رکنی مادر شهید سید محمود بشارتی‌فر از شهدای جاویدالاثر شهرستان دزفول با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده معظم شاهد و ایثارگر و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد.

در این برنامه که رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دزفول و جمعی از پرسنل این نهاد حضور داشتند پیکر پاک زنده یاد خانم سلطان حیاتی رکنی مادر شهید سید محمود بشارتی‌فر از شهدای جاویدالاثر خوزستان تشییع شد و پس از آن در گلزار شهدای شهیدآباد آرام گرفت.

عبدالرضا فرجیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان ارتحال زنده یاد خانم سلطان حیاتی رکنی مادر شهید سید محمود بشارتی‌فر از شهدای جاویدالاثر شهرستان دزفول را تسلیت گفت.

بسیجی شهید سید محمود بشارتی‌فر فرزند سید میرزا در تاریخ یکم خرداد ماه سال 1343 دیده به جهان گشود و شادی را برای خانواده خود به ارمغان آورد.

این جوان خوزستانی در دوران هشت سال دفاع مقدس به جبهه اعزام شد و در تاریخ 24 اردیبهشت ماه سال 1365 در منطقه عملیاتی پیج انگیزه فکه به شهادت رسید ولی پیکر پاکش به وطن بازنگشت و نامش در دفتر شهدای جاویدالاثر ثبت شد.

شهید سید محمود بشارتی‌فر در سن 22 سالگی به فیض شهادت نائل شد و نام خود را در دفتر 23 هزار شهید استان خوزستان ثبت کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار