خبرهای داغ:
ساعت ۱۴ دقیقه بامداد روز پنجشنبه به وقت تهران، پدافند نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پهپاد متجاوز «گلوبال هاوک» را در مقابل منطقه کوه مبارک استان هرمزگان هدف قرار داد و سرنگون کرد.
کد خبر: ۹۱۴۹۸۵۶
|
۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۷

عملیات انهدام پهپاد جاسوسی آمریکا (گلوبال هاوک) توسط سپاه پاسداران، عملیاتی مقتدرانه بود که گوشه ‌ای از توانمندی ‌های رزمندگان اسلام را به نمایش گذاشت. این عملیات یک هشدار به همه کسانی بود که فکر تجاوز به امنیت جمهوری اسلامی را در سر خود داشته و دارند.

امروز توان موشکی ایران نقطه قوت آن است و به خاطر این قدرت است که دشمن جرات تجاوزگری علیه جمهوری اسلامی ایران را ندارد. ما جنگ طلب نیستیم ولی هر تجاوزی را با پاسخی کوبنده و دندان شکن جواب خواهیم داد. جواب تجاوز به خاک وطن، موشک و گلوله است.

ما به هرگونه تجاوزگری علیه ایران به طور قطع پاسخی سخت خواهیم داد و دشمن را پشیمان خواهیم کرد.

امروز توان موشکی ایران بسیار قدرتمند است و یکی از مولفه های اصلی بازدارندگی توان موشکی کشور است. موشک های ایران آماده پاسخگویی به هر تجاوزی هستند.

آمریکایی ها بدانند واکنش ایران در برابر تجاوز آنان قاطع و شدید خواهد بود و به ترامپ و هم پیمانانش این هشدار را می دهیم که هرگونه تجاوز به خاک ایران برای آنان بسیار دردناک خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها