خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

دشمن بدنبال تضعیف اعتقادات جوانان از طریق فضای مجازی است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهارداشت: دشمن به دنبال تضعیف اعتقادات از طرق ترویج مصرف مواد مخدر، بی حجابی، مد و مدگرایی است که این اهداف را از ماهواره و فضای مجازی دنبال می کند.
کد خبر: ۹۱۴۹۸۵۰
|
۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۹

به گزاش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در افتتاحیه طرح یاوران ولایت دانش آموزی یادبود شهید مدافع حرم حامد جوانی، افزود: مد و مدگرایی امروز هم ترفند دشمن است. مدیران و اولیای محترم! حرکات دانش آموزان را در محیط مدارس تحت کنترل قرار دهید.

وی خطاب به دانش آموزان  گفت: مواظب حجاب خود باشید که مایه عزت یک زن مسلمان است، به نماز توجه کنید و فراموش نکنید که نمازستون دین است و انسان را به راه راست هدایت می‌کند.

حجت الاسلام آل هاشم اضافه کرد: دشمنان ما از برخورد سخت و نطامی با نطام خسته شده اند و این کار را پرهزینه ارزیابی می‌کنند که آن هم در سایه نیروهای مسلح ماست. ما دو پنجشنبه اقتدار را پشت سرگذاشتیم.؛ یکی تحقیر ترامپ با تحویل نگرفتن پیام ترامپ توسط ژاپن برای مقام معظم رهبری و دیگری سرنگونی پهپاد جاسوسی آن ها.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی ادامه داد: هواپیمای جاسوسی آمریکا وارد مرزهای آبی کشورمان شده بود که توسط پدافندهوایی سپاه قهرمان و با سامانه سوم خرداد سرنگون شد. و آمریکا ذلیلانه این مسئله را دنبال می‌کند.

حجت الاسلام آل‌هاشم خاطرنشان کرد: باید افتخار کنید که چنین رهبری دارید. بدانید دشمنان ما در زمان حیات امام میگفتند باارتحال امام انقلاب هم رفتنی است اما سی سال است که امام خامنه‌ای با اقتدار رهبری ایران و بلکه جهان اسلام را در اختیار دارد. به خودتان ببالید، چون سامانه سوم خرداد ما هم توسط جوانان دانشمند سپاه و وزارت دفاع طراحی و تاسیس شده است. امروز دشمن از طرق مختلف میخواهد به طور نرم و ارام جوانان مارا مورد هدف قرار دهد. مواد مخدر هم کار دشمن است که جوانان مارا از طریق از بین ببرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها