به مناسبت سالروز بسیج اساتید و با هماهنگی ستاد اقامه نماز جمعه، سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته دکتر اکبری دستک معاونت آموزشی بسیج اساتید دانشگاه‌های استان البرز و ریاست دانشگاه آزاد اسلامی نظرآباد بود.
کد خبر: ۹۱۴۹۷۴۹
|
۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، دکتر اکبری دستک ابتدا به بیان تاریخچه پیدایش و نحوه شکل‌گیری سازمان بسیج اساتید پرداخت و ضمن معرفی معاونت‌های مختلف سازمان بسیج اساتید به تبیین رسالت بسیج اساتید که همان تربیت انسان‌هایی شبیه به چمران در دانشگاه‌های کشور و ایجاد بستری مناسب برای حضور تفکر انقلابی بین اساتید و اعضاء هیئت علمی دانشگاه‌ها می باشد پرداخت.

گرامیداشت روز بسیج اساتید در نمازجمعه نظرآباد

 

ایشان در ادامه به تشریح اقدامات انجام شده در بسیج اساتید استان البرز از جمله راه اندازی اندیشکده‌های مختلف در دانشگاه‌ها ، برگزاری اردوهای  جهادی جهت عمران و آبادانی مناطق محروم، طرح استاد و مسجد و سایر اقدامات انجام شده پرداخت.

نماینده منتخب سازمان بسیج اساتید استان البرز در نظرآباد همچنین به راه‌اندازی ۲۰ کانون بسیج اساتید در ۲۰ مرکز دانشگاهی استان البرز، ایجاد دفاتر بسیج در دانشکده‌ها و جذب  ۱۰۰۰ عضو هیئت علمی و مدرس حق االتدریس با هدف شکلگیری بسیج در دانشگاه‌ها که همان تربیت مدیرانی کارآمد و شایسته سالار و ولایت مدار در جمهوری اسلامی می باشد اشاره نمود.

در انتهای سخنرانی، ایشان بر نقش‌آفرینی اساتید بسیجی در دانشگاه‌ها در عرصه مدیریت‌ها و عضویت مسئول کانون‌ها در شورای فرهنگی دانشگاه‌ها ، به توجه خاص اساتید به فرمایشات مقام معظم رهبری و رهنمودهای ایشان در سند گام دوم انقلاب تاکید کرد.

 پس از سخنان ایشان خطبه‌های نماز جمعه نظرآباد  به امامت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا موسوی نماینده ولی فقیه و امام جمعه نظرآبادبرگزار شد.

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید استان البرز

ارسال نظرات