خبرهای داغ:
مدیر دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات استانداری قزوین:

۶۲۰ واحد تولیدی قزوین به سامانه الکترونیکی مکاتبات متصل شدند

مدیر دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات استانداری قزوین از اتصال ۶۲۰ واحد تولیدی استان به سامانه مکاتبات واحدهای صنعتی خبر داد و گفت:تمامی صنایع قزوین باید به این برنامه متصل شوند.
کد خبر: ۹۱۴۹۷۴۶
|
۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیجح در قزوین، حامد فتوحیدر مدیر دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات استانداری قزوین پنجاه و سومین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان قزوین افزود: همچنین ۶ واحد خدماتی در شهرک های صنعتی استان به این سامانه متصل شده اند و حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون ریال در خصوص مراسلات و مکاتبات اداری صرفه جویی صورت گرفته است.
وی اضافه کرد: تا قبل از این سامانه همواره برای ارتباط واحدهای صنعتی استان با دستگاه‌های اجرایی مشکلاتی وجود داشت در حالیکه با اجرای این سامانه بسیاری از این مشکلات مرتفع شد.
مدیر دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات استانداری قزوین افزود: تا قبل از راه اندازی این سامانه برخی از دستگاه های خدمات رسان برای ارتباط با واحدهای صنعتی متحمل هزینه‌های زیادی می شدند و گاهی بخشنامه های ابلاغی دستگاه ها نیز به واحدهای صنعتی واصل نمی شد.
فتوحی تاکید کرد: هم اینک سامانه مکاتبات واحدهای صنعتی در استان قادر است با تمام دستگاه‌های اجرایی استان به صورت برخط ارتباط برقرار کرده و مکاتبه داشته باشد.
این مسئول خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم تمامی دستگاه‌ها و صنایع استان را به اتوماسیون متصل کنیم قطعاً اقدام بسیار بزرگی انجام شده است.

1010/د20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها