امدادگران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج فتح المبین کمیته امداد امام خمینی استان(ره) زنجان با حضور در مزار شهدای گمنام وقرائت زیارت عاشورا با امام وشهدای گمنام 8سال دفاع مقدس تجدیدمیثاق کردند.
کد خبر: ۹۱۴۹۷۲۳
|
۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج؛  در این مراسم که با کوهپیمایی بسیجیان پایگاه فتح المبین امداد انجام شد جمعی از كاركنان بسیجی و امدادگران این نهاد  به همراه مدیر کل کمیته امداد استان، معاونان و مدیران ستادی به منظور تجدید میثاق دوباره با آرمان های شهدا و در راستای حفظ ارزش های دفاع مقدس بر مزار شهدای گمنام حضور یافتند.

 

هدایت صفری مدیر کل کمیته امداد استان زنجان ، سرافرازی و عظمت امدادگران و بسیجیان این سازمان را در گرو پیروی از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری عنوان کرد وگفت: ما هرچه داریم از برکت خون پاک شهیدان والامقام انقلاب اسلامی است   و این امر مدال افتخاری بر سینه یكایك امدادگران کمیته امداد است.

 

وی افزود: دین مبین اسلام به واسطه خون امام حسین علیه السلام و یاران با وفایش بیمه شد و بصیرت افزایی و شناخت راه شهیدان از وظایف مردم و مسوولان در زمان حاضر است.

 

صفری با تاکید براینکه نظام مقدس  جمهوری اسلامی و مسوولان ولایتمدار ایران اسلامی هر چه دارند از بركت خون پاك و مقدس شهداست گفت: كشور در زمان حاضر به خدمت و كار بی منت  با روحیه جهادی وتفکر بسیجی برای عبور از تمام مشکلات  تهدیدات دشمنان علیه نظام اسلامی نیاز دارد.

 

در پایان این آیین تجدید میثاق که با حضور فرمانده حوزه بسیج  کارمندی استان ونیروی انسانی حوزه شهید رجایی انجام شد ، بسیجیان با قرائت فاتحه و زیارت  قبور مطهر شهدا با شهدا وامام راحل(ره) تجدید میثاق كردند.

 

ارسال نظرات