خبرهای داغ:
امام جمعه اهواز با اشاره به سرنگونی هواپیمای جاسوسی امریکا، گفت: مرزهای ما خط قرمز ما است و این حادثه آمادگی دفاعی ما در برابر تجاوز بیگانگان را به رخ کشید.
کد خبر: ۹۱۴۹۶۸۰
|
۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد امام جمعه اهواز ،در رابطه با سرنگونی هواپیمای جاسوسی امریکا، اظهار کرد: مرزهای ما خط قرمز ما است و این حادثه دو پیام آشکار دارد و باید بدانند هر بیگانه‌ای به مرزهای خاکی، آبی و هوایی ما تجاوز کند آن را نابود می‌کنیم.

وی افزود: دومین پیام این حادثه این است ما در برابر هر تجاوزی آمادگی کامل داریم و دست متجاوزان را قطع خواهیم کرد.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با تبیین جایگاه عفت و حیا در اسلام و جامعه اسلامی، افزود: دشمن به دنبال تضعیف بنیان خانواده از طریق هدف قرار دادن حیا و حجاب است.

امام جمعه اهواز عنوان کرد: در کشورهای غیر اسلامی هم به دنبال تعیین حد و حدودی برای حجاب حتی در مراکز علمی و دانشگاهی هستند؛ نباید شاهد هنجار شکنی باشیم و این کار باید از ادارات دولتی شروع شود و چارچوبی تعیین شود.

وی بیان کرد: همانطور که سید الشهدا (ع) جان خود را برای اسلام فدا کرد، ما نیز باید برای احیای دین تلاش کنیم و از امر به معروف و نهی از منکر دست نکشیم؛ مسوولان نیز وظایف خود را در قبال افراد هنجارشکن‌ها و افراد بی حجاب انجام دهند.

موسوی‌فرد با اشاره به اینکه دولت باید برای حل مشکلات اقتصادی و اشتغال‌زایی برنامه‌ریزی کند، گفت: برنامه ریزی جهت مهار گرانی‌های افسارگسیخته ضروری است زیرا قیمت‌ها همچنان بالا می‌رود و مردم قادر به خرید بسیاری از محصولات نیستند و برای معیشت خود به مشکل برخورده‌اند.

انتهای پیام/ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها