مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:
با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی (ع) تنگستان معرفی شد.
کد خبر: ۹۱۴۹۶۶۴
|
۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ازتنگستان ، حجت الاسلام والمسلمین حسین دشتی در آیین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی (ع) تنگستان گفت: وظیفه بسیج و سپاه جلوگیری از تهدیدات نیمه‌سخت شمن است و اگر تهدیدهای فرهنگی و سیاسی کشور را تهدید کند باز هم آن چیزی که باید وارد صحنه شود سپاه و بسیج است.

وی ضمن تاکید بر افزایش سطح بصیرت و تحلیل بسیجیان به عنوان نیروهای انقلابی حاضر در میدان گفت: امروز بیش از هر چیز نیازمند بصیرت دهی به جامعه هستیم و این وظیفه و بار خطیر بر دوش تک تک بسیجیان هست که بتوانند به عنوان نیروی مومن انقلابی پای کار باشند.

حجت الاسلام دشتی ضمن انتقاد به تجلیل از چهره های معلوم الاحال در سومین دوسالانه ملی جایزه ادبی بوشهر گفت: در  روز های اخیر در شهر بوشهر مراسمی  در راستای معرفی و تجلیل از اساتید برتر ادبیات استان برگزار شد که متاسفانه در این آیین از چهره های سلطنت طلب و معلوم الحال تجلیل به عمل آمد که جای سوال دارد.

وی افزود: نصب تصویر و معرفی سینه چاکان انگلیس و آمریکا به عنوان مفاخر ادبی استان بوشهر، در سرزمینی که به چند قرن مقاومت علیه استعمار انگلیس و جنگ‌ مستقیم با آمریکا شهرت جهانی دارد دهن کجی آشکار به هویت بومی و فرهنگی بوشهری‌هاست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بیان داشت: دست اندر کاران این مراسم چرایی تجلیل از این اشخاص را اینگونه مطرح می کنند که اینها از اساتید برتر ادبیات هستند  و اگر تجلیلی شده بابت این قسم از کارشان بوده است و این در حالی است که یزید بن معاویه هم فردی قوی در ادبیات و شعر سرایی بود و زمانی که سر بریده امام حسین (ع) را برای او آوردند اشعار قوی به لحاظ ادبی گفتند آیا به این دلیل امروز باید از یزید تجلیل کرد؟ 

در این آیین ضمن تقدیر از زحمات چندین ساله حجت الاسلام سید مهدی دشتی حسینی در منصب نمایندگی ولی فقیه در سپاه تنگستان از وی تکریم و تقدیر به عمل آمد و حجت الاسلام محمد مهدوی منش به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی (ع) تنگستان منصوب شد.

پایان خبر/

ارسال نظرات