استاندار البرز با اشاره به اینکه نیروی انتظامی ۷۰۰ مأموریت بر عهده دارد، گفت: نیروهای مسلح ایران در اوج عظمت و اقتدار هستند.
کد خبر: ۹۱۴۹۶۴۲
|
۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، عزیز الله شهبازی در مراسم اعطای سردوشی ناجای استان البرز که در آموزشگاه شهید چمران شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد، افزود: امروز یکی از روزهای وجد و عظمت ملت ایران به‌واسطه وجود چنین سربازان فداکار میهن اسلامی و مقام معظم رهبری است.

وی با ادای احترام به مقام شامخ شهدا و خانواده‌های معزز آن‌ها، ادامه داد: این آموزشگاه طی سالیان متمادی است که وظیفه آموزش‌وپرورش سربازان غیور کشور را بر عهده دارد.

استانداری البرز بابیان اینکه اکنون نیروهای مسلح ایران اسلامی در اوج عظمت و اقتدار هستند، گفت: کارگزاران نظام و ملت شریف ایران نیز پشتیبان سربازان خود هستند.

شهبازی افزود: امروزه اگر پرنده‌ای از کشورهای سلطه‌جو و معاند در آسمان جمهوری اسلامی پرواز کند باید پرهای خود را بریزد.

وی با اشاره به دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی هشت‌ساله، اضافه کرد: در آن زمان کشوری تا بن دندان مسلح علیه جمهوری اسلامی نوپا ایستاد ولی داغ به دست آوردن حتی یک وجب از خاک ایران بر دلش ماند.

استاندار البرز گفت: اکنون از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب گوش‌به‌فرمان مقام معظم رهبری هستند.

شهبازی بابیان اینکه نیروی انتظامی ۷۰۰ مأموریت بر عهده دارد، افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی علاوه بر انجام مأموریت‌های خود، در عمران و آبادانی نیز پیشرو و پیشگام هستند.

ارسال نظرات