خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین:

مقاومت ما، دشمنان را در نهایت به تسلیم در خواهد آورد

حجت الاسلام معبودی گفت: اگر با منطق مقاوت در ایران اسلامی تصمیم سازی شود دور نیست که دست تسلیم دشمنان ما بالا بود و اگر جز این عمل کنیم دشمن هر روز از روز پیش زورگو تر به پیش می آید.
کد خبر: ۹۱۴۹۶۳۴
|
۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰

حجت الاسلام علی معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین پیرامون پیام رییس جمهور آمریکا که قرار بود توسط آقای شینزوآبه نخست وزیر ژاپن به رهبر معظم انقلاب ابلاغ گردد و واکنش حضرت آیت الله خامنه ای در این خصوص تبیین کرد: برخورد و رهبر رهبر معظم انقلاب همان رفتاری بود که پیامبران و آزادگان جهان در برابر مستکبرین عالم در زمان خود داشته اند.

وی ادامه داد: ترامپ امروز همان روحیه ای را از خود نشان می دهد که در تاریخ از فرعون و نمرود سر زده است، به همه جهان به دیده تکبر می نگرند و انتظار دارند تمام ملت ها در برابر آنها سر تعظیم فرود آورند، تنها چیزی که می خواهند سلطه بر همه ملت ها و سرزمین ها می باشد.

معبودی یادآور شد: آمریکایی ها همواره در برابر ملت شریف ایران و اکثریت ملل به دنبال ظلم و پایمال کردن حقوق دیگران هستند و همواره به دیده تحقیر به ملت های دیگر خصوصا ملت های ضعیف تر و ضعیف نگه داشته شده می نگرند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ابراز کرد: امروز ادعای خدا بودن طاغوت های مختلف را در دولت و شخص ترامپ جمع شده است و به همین دلیل هم رهبر انقلاب با پاسخ خود به این قدرت ها فهماندند دوران کبر و خودبرتر بینی، برتری طلبی و هژمونی قدرت آمریکا به پایان رسیده است.

این مسوول اذعان کرد: همانطور که معظم له گفتند امروز ایران اسلامی قوی تر از هر زمان دیگری است و فریب این پبام های دروغین را نمی خورد، استکبار می خواست توپ را در زمین حریف بیندازد و از فضای رسانه ای پیش آمده نهایت بهره را ببرد که رهبر انقلاب این اجازه را ندادند و با رفتاری شجاعانه به کل نقشه های دشمن را بر هم زدند.

حجت الاسلام معبودی در خاتمه یادآور شد: اگر با منطق مقاوت در ایران اسلامی تصمیم سازی شود دور نیست که دست تسلیم دشمنان ما بالا بود و اگر جز این عمل کنیم دشمن هر روز از روز پیش زورگو تر به پیش می آید.

1004/ت30/ب

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها