خبرهای داغ:
از سوی مرکز تربیت مبلّغ معلم حوزه‌های علمیه عنوان شد:
دوره کوتاه‌مدت آمادگی برای حضور موفق در آزمون استخدامی آموزش و پرورش کشور، توسط مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۴۹۵۹۸
|
۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴

به گزارش سرویس بسیج  طلاب و روحانیون خبرگزاری بسیج، دوره کوتاه‌مدت آمادگی برای حضور موفق در آزمون استخدامی آموزش و پرورش کشور، توسط مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش: استخدام در آموزش و پرورش از دو طریق امکان پذیر می‌باشد ، طریقه نخست آن، شرکت در کنکور سراسری و انتخاب دانشگاه فرهنگیان برای ادامه تحصیل در دوره کارشناسی پیوسته و طریقه دوم آن به این نحو است که مطابق با ماده 28 اساس‌نامه دانشگاه فرهنگیان، متقاضیان ورود به آموزش و پرورش باید در آزمون استخدامی که تیرماه هر سال برگزار می‌شود، شرکت نمایند که شرط ثبت‌نام در این آزمون داشتن مدرک کارشناسی و پایان‌خدمت برای برادران می‌باشد.

در راستای تفاهم‌نامه‌های فی‌مابین مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، وزارت آموزش و پروش و دانشگاه فرهنگیان، مرکز تربیت مبلغ معلم حوزه‌های علمیه، تأسیس و فعالیت خود را در جهت زمینه‌سازی حضور بیشتر طلاب در آموزش و پرورش آغاز کرده است.

به همین منظور و با توجه به در پیش بودن زمان آزمون استخدامی آموزش و پرورش کشور، مرکز تربیت مبلغ معلم حوزه‌های علمیه دوره کوتاه‌مدت آمادگی برای حضور موفق در این آزمون، برگزار می‌نماید.

یادآور می شود: «دارا بودن حداقل مدرک سطح دو حوزه»، «دارا بودن کارت پایان‌خدمت یا کارت معافیت از دوره ضرورت (مخصوص برادران)» و «تکمیل فرم ثبت‌نام در سایت مبلغان» از شرایط  شرکت در این دوره می باشد.

علاقمندان جهت تکمیل فرم ثبت نام به این صفحه وارد شده و جهت اطلاع از عناوین دوره و زمان ثبت‌نام به کانال‌های سروش به آدرس sapp.ir/mobalegh_moalem و ایتا به آدرس eitaa.com/mobalegh_moalem مراجعه نمایند.

همچنین علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02532940754 از ساعت 13- 18 (برادران) و شماره 02532144345 از ساعت 10 الی 13 (خواهران) تماس حاصل فرمایند.

حوزه نیوز

ارسال نظرات