رئیس سازمان بسیج اساتید مازندران گفت:بصیرت و روحیه‌ جهادی ویژگی های بارز شهید چمران بود.
کد خبر: ۹۱۴۹۵۹۴
|
۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،دکتر رحمت عباس‌تبار رئیس سازمان بسیج اساتید مازندران با گرامی‌داشت یاد‌و خاطره شهید دکتر مصطفی چمران و روز بسیج اساتید ، شهید چمران  را نمونه‌ کاملی از شجاعت و مدیریت خواند و اظهار کرد:بصیرت و روحیه‌ جهادی شهید چمران او را به عنوان نگینی درخشان در بین شهدای دفاع‌مقدس متمایز کرد.

      
دکتر عباس تبار در ادامه سخنان خودبه مهمترین اهداف تاسیس سازمان بسیج اساتید پرداخت و گفت: تحقق دستورات و رهنمودهای امامین انقلاب در دانشگاه‌ها، ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در میان اعضای هیئت علمی، دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی، ارتقاء روحیه خدمت به جامعه و کشور مهم ترین هدف بسیج اساتید است.
 
رئیس سازمان بسیج اساتید مازندران با اشاره به 32 کانون بسیج اساتید در مازندران افزود:بیش از ٢۵۰۰ استاد بسیجی عضو فعال کانون هستند. 
    
دکتر عباس‌تبار مهمترین سیاست سازمان بسیج اساتید را اجتماعی کردن دانشگاه های استان خواندو  خاطر نشان کرد: از طریق جنبش هایی در بین اساتید انقلابی به دنبال تحقق گام دوم انقلاب هستیم .
 
وی با اشاره به صاحب نظر بودن اساتید انقلابی،نگاه سازمان بسیج اساتید استان مازندران  را نگاه حل‌المسائلی کشور دانست و اذعان کرد: بسیج اساتید در این مسیر از هیچ کمکی به نهادهای مختلف دولتی، غیر دولتی و خصوصی دریغ نمی کند.
                  
انتهای پیام/
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها