خبرهای داغ:
معاون قرارگاه های پیشرفت و آبادانی استان خوزستان به لالی سفر کرد

معاونت قرارگاه های پیشرفت و آبادانی استان در لالی حضور یافت

در این سفر نشست هم اندیشی معاونت قرارگاه های استان با جانشین ناحیه و مسئولان معاونت بهداشت و سلامت، معاونت تعلیم و تربیت، معاونت اشتغال و معیشت و راهبر اشتغال و همچنین مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی شهید مدافع حرم مهدی طمهاسبی و امام روستا برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۹۵۸۲
|
۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳

که سروان پاسدار گورویی جانشین فرمانده ناحیه لالی از روند اجرایی قرارگاه پیشرفت و آبادانی شهرستان و تعامل این مجموعه با سازمان ها به ایراد سخن پرداخت و گفت؛ ضمن تشکر از حضور معاونت قرارگاه های پیشرفت و آبادانی استان، لالی هم همانند دیگر نقاط استان اقدام به اجرایی برنامه های مختلفی در سه زمینه اشتغال و معیشت، تعلیم و تربیت و بهداشت و سلامت کرد .

که در بخش اشتغال و معیشت ؛ سرکشی از کارگاه تولید چرم، مزرعه سبزی و صیفی، کارگاه عرق گیری گیاهان دارویی و کشت الگویی گیاه دارویی به لیمو و گل محمدی توسط اعضای قرارگاه صورت گرفت .

گورویی در ادامه اظهار داشت؛ در بخش تعلیم و تربیت بازرسی از روند اجرایی برنامه های ابلاغی، ابلاغ نامه های جدید، برگزاری کلاس های تقویتی دانش آموزان، بازرسی از برنامه های جذب جوانان و نوجوانان انجام گرفت.

وی تصریح کرد؛ در حوزه بهداشت و سلامت برگزاری کلاس های آموزشی طب سنتی، پیگیری و راه اندازی سلامت کده، گزارش گیری از دوره های آموزشی تغذیه سالم، پیگیری تعامل میان قرارگاه ، بهداری ناحیه و بسیج جامعه پزشکی و بازرسی از برنامه های انجام شده صورت گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار