امام جمعه بهاباد با اشاره به آغاز هفته قوه قضائیه همزمان با سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی و ۷۰ تن از یاران با وفای انقلاب، افزود: قوه قضائیه مظهر عدل و پناهگاه مردم بوده و نهادینه شدن اصل تقوا و بی طرفی در این قوه ضروری است.
کد خبر: ۹۱۴۹۵۶۱
|
۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی امام جمعه بهاباد درخطبه‌های نماز جمعه این هفته به هفته قوه قضائیه وشهادت شهید مظلوم دکتر بهشتی اشاه کرد و افزود: شهید بهشتی حقیقتاً یک گوهر درخشان و از یاران مجاهد و برجسته حضرت امام (ره) چه در دوران مبارزات علیه رژیم ستمشاهی و چه در پیروزی انقلاب و از تاثیرگذارترین عناصر انقلاب اسلامی بود.
امام جمعه بهاباد با اشاره به اینکه باید جامعه ما به ویژه نسل جوان شناخت لازم را از این شهید بزرگوار پیدا کنند، افزود: هفته قوه قضائیه فرصت مغتنمی است که یاران و دوستان، شخصیت ایشان را معرفی و تبیین کنند و این شهید بزرگوار به عنوان یک الگوی سازنده معرفی شود.
وی با تقدیر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ساقط کردن پهپاد آمریکا در سواحل خلیج فارس تصریح کرد: مایه افتخار، عزت و نشان از اقتدار ایران اسلامی است که پهپاد فوق پیشرفته که آمریکایی‌ها ادعا می‌کردند رادارگریز است و هیچ کشوری توانایی سرنگونی آن را ندارد توسط سپاه قدرتمند ایران اسلامی در حریم ایران سرنگون شد.
بشکانی تصریح کرد: شکار پهباد آمریکایی بیانگر قدرت و اقتدار نظامی در کشور است وامروز این مسئله به دنیا ثابت شده است.
وی با اشاره به فرارسیدن روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، و با تاکید بر برخورد قاطع با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر تصریح کرد: مواد مخدر یک پدیده‌ای است که بدست مافیای جهانی و سرمایه‌داری از جمله آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی قرار دارد و مواد مخدر را به تمام نقاط جهان توزیع و پخش می‌کنند.
ابراهیمی بشکانی با قدردانی از نیرو‌های دست‌اندرکار مبارزه با مواد مخدر از جمله نیروی انتظامی گفت: برخورد نیروی انتظامی با قاچاقچیان مواد مخدر باید تشدید شود و قوه قضاییه هم باید با این قاچاقچیان برخورد قاطع کند
رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد به ۳۱ خرداد سالروز شهادت شهید مصطفی چمران وشخصیت این چهره انقلابی اشاره کرد و با گرامی داشت یاد خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: ایشان از عشق خالصی به وجود مقدس امام زمان (عج) بهره می‌بردند و در بعد دوم شخصیت، ایشان یک نماد انقلابی در نمایش دادن مقاومت فعال بود.
وی به خدمات شهید چمران اشاره کرد وافزود: این شهید جلیل القدر تلاش‌ها و خدمات ارزنده‌ای را در دوران دفاع مقدس از خود بر جای گذاشته است که باید خدمات شهیدانی، چون چمران در جامعه به ویژه برای نسل جوان تبیین شود.
انتهای پیام /د
ارسال نظرات