تقدیر فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان از تمامی دست اندرکاران برگزاری کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در پیامی از تمامی دستندرکاران و مسئولین برگزاری کنگره 5400 شهید استان کردستان تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۱۴۹۵۵۳
|
۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمد حسین رجبی در پیامی از همراهی همه کسانی که در برگزاری کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان تلاش کردند قدر دانی کرد.


متن پیام به شرح ذیل میباشد.



بسم الله الرحمن الرحیم



من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضى نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا

در میان مؤمنان مردانى هستند که بر سر عهدى که با خدا بستند صادقانه ایستاده‏اند؛ بعضى پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضى دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلى در عهد و پیمان خود ندادند.


توفیق در اجرای ایده آل کنگره شهدا نتیجه حضور مومنانه، مخلصانه و تکلیف‌گرایانه همه برای عمل به منویات مقام معظم رهبری است.


خدا را شاکریم که بار دیگر همت والا و تلاش بی دریغ همه همکاران و عوامل اجرایی موجب گردید تا بار دیگر در کمال نظم، آرامش، امنیت و سلامت از آزمونی دیگر سربلند بیرون بیاییم.


بدون شک همکاری خالصانه و دلسوزی همه شما عزیزان موجب دلگرمی ما بود، لذا شایسته است بابت برگزاری کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان از کلیه دست اندرکاران، دلسوزان و نیرو‌های خدوم و ارزشی و حضور باشکوه اقشار مختلف مردم فهیم و همیشه در صحنه استان کردستان، خانواده‌های محترم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران، نیرو‌های امنیتی، بسیجیان و میهمان ویژه این مراسم در استان کردستان که در برگزاری شایسته این مراسم تلاش نموده اند، تشکر و قدردانی نموده و این زحمات با ارزش آن‌ها را ارج نموده و در پناه خداوند منان و منویات مقام معظم رهبری موجبات تجدید بیعت ملت عزیز و شهیدپرور استان کردستان با آرمان‌های امام و شهیدان و ناامیدی دشمنان قسم خورده و تداوم راه اسلام و قرآن و انقلاب را از خداوند منان خواستارم ...


سر تیپ دوم پاسدار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات