مسئول بسیج سازندگی در سپاه آذربایجان شرقی با اشاره به نقش مساجد در کمک رسانی به نظام اسلامی در طول انقلاب، اظهار داشت: طرح جهاد همبستگی ملی با محوریت مساجد به عنوان پایگاهی برای خدمت رسانی به قشر نیازمند از جمله سیل زدگان مطرح شد.
کد خبر: ۹۱۴۹۵۴۴
|
۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد اسکندری در همایش طرح «جهاد همبستگی ملی» در جمع مسئولان ادارات و خییرین عجب شیر گفت: مردم با حضور در صحنه های حساس جنگ، اقتصادی، فتنه و ... جایگاه نظام اسلامی را تثبیت کرده و پشتوانه خوبی برای نظام انقلاب اسلامی و از ارکان اصلی آن محسوب میشوند.

وی افزود: اگر فرهنگ مقاومت که نتیجه انقلاب اسلامی ایران است نبود الان اتحاد کشورهای مجاور وجود نداشت.

اسکندری خاطرنشان کرد: کشورهایی که فرهنگ سازش و تسلیم در مقابل دولت های استبدادی را دارند از اتکا به نیروی مردمی و ظرفیت های خود غافل شده اند.

طرح جهاد همبستگی ملی پایگاهی برای خدمت رسانی به سیل زدگان است

مسئول بسیج سازندگی در سپاه آذربایجان شرقی تاکید کرد: در حادثه دلخراش سیل اخیر مردم و نیروهای انقلابی توانستند با تفکر و حرکت جهادی و انقلابی کشور را از شرایط بحرانی نجات بدهند.

اسکندری با بیان اینکه کمک های خییرین باید هدف دار شود، یادآور شد: با تبیین موضوعات اصلی کار خیر برای خییرین مومن باید بستر را برای محرومیت زدایی از حاشیه شهر و روستا و قشرهای آسیب دیده از حوادث طبیعی فراهم کرد.

ارسال نظرات