رئیس شعبه 41 دیوان عالی کشور با اشاره به حادثه هفتم تیرماه سال 60 گفت: با این همه حوادث در تاریخ انقلاب اسلامی هیچ گونه تزلزلی در حرکت و مسیر این انقلاب به وجود نیامده است.
کد خبر: ۹۱۴۹۵۲۲
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رازینی همدانی در بین ۲ خطبه نماز جمعه شهرستان فردیس به فرا رسیدن هفته قوه قضائیه اشاره کرد و افزود: تیر ماه درتاریخ انقلاب اسلامی پرحادثه است که به شهادت رسیدن حضرت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفایش و ترور نافرجام آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب به دست منافقان از مهم‌ترین رویداهای بسیار سخت این ماه است که خداوند ایشان را به عنوان ذخیره انقلاب حفظ کرد.

وی با بیان اینکه احکام اسلام نجات بخش هستند و قوه قضائیه نیر بز همین اساس اقدام می‌کند، گفت: قوه قضائیه قدم‌های مهمی را در پیشبرد امور کشور انجام داده است.

حجت الاسلام والمسلمین رازینی با اشاره رهبری خردمندان حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در طول ۳۰ سال گذشته بهترین انتخاب‌ها را در قوه قضائیه داشته‌اند امروز قوه قضائیه به ریاست آیت الله رئیسی یکی از شاگردان شهیدبهشتی اداره می‌شود.

وی گفت: آیت الله رئیسی تمام عمر خود را در قوه قضائیه گذراندند و این نشان از رویکر انقلابی وی است.

حجت الاسلام رازینی با بیان اینکه یقین داریم که قوه قضائیه در دهه آینده اقدامات مثمرثمری انجام م، می دهد افزود: نهاینه کردن فرهنگ مقاومت از اهمیت بالایی برخوردار است و باید از آیات قرآن برای انتقال آن به نسل جدید استفاده کرد.

رئیس شعبه ۴۱ دیوان عالی کشور در بخش دیگر سخنان خود به پشتیبانی رهبر انقلاب از دولت ها اشاره کرد و گفت: همه باید تحت امر ولایت فقیه و پشتیبان رهبری باشیم و دولت‌ها را باید کمک کرد اما آنچه که برای ما تعیین سرمقصود می‌کند ولی فقیه است.

رازینی همدانی افزود: در مسیر انقلاب اسلامی باید استقامت کرد و این استقامت سبب شده که ملت ایران در برابر زیاده خواهی‌های دشمن سر تعظیم فرود نیاورد.

وی اظهار داشت: کسانی که به آمریکایی‌ها اعتماد می کنند سرنوشتی مانند صدام، مرسی و القاعده را خواهند داشت و امروز بشاراسد و سیدحسن نصرالله در محوریت مقاومت ماندگار شده اند این نشاند دهنده صلابت ایران در منطقه بوده و راهی است که رهبر انقلاب ترسیم کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها