امام جمعه شهرستان فردیس گفت: هدف قرار گرفتن پهپاد آمریکا در ایران به آنها ثابت کرد که توان کوچکترین تعرض به جمهوری اسلامی ایران را هم ندارند و ایران در دفاع از منافعش و تمامیت ارضی خودبا کسی سر شوخی ندارد.
کد خبر: ۹۱۴۹۵۲۰
|
۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ایمانی امام جمعه شهرستان فردیس، در خطبه های نماز جمعه شهرستان فردیس گفت: مسؤولان نسبت به عملکرد خود در دوران مدیریت و خدمت هوشمندانه اقدام کنند و خدا را در نظر بگیرند تا حسنه ای در کارنامه عملی آن ها باشد و خدمتی به خلق کرده باشند.

ایران در دفاع از تمامیت ارضی خود با کسی شوخی ندارد

این استاد حوزه و دانشگاه به سالگرد شهادت مصطفی چمران اشاره کرد و ادامه داد: شخصیت برجسته این شهید نباید فراموش شود؛ نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت به کمک این شهیدان  ممکن خواهد بود.

حجت الاسلام ایمانی با اشاره به اینکه اقتدار امروز کشور را مدیون شهدا هستیم، تصریح کرد: گرانترین پهپاد آمریکایی در آسمان استان هرمزگان مورد هدف سپاه پاسداران قرار گرفت و این اقتدار فرزندان این مرز و بوم را نشان می دهد.

وی افزود: رئیس جمهور آمریکا اعلام کرده بود می خواهیم کشور ایران را سرجای خود بنشانیم اما مورد هدف قرار گرفتن پهپاد آمریکا در ایران به آنها ثابت کرد که توان کوچکترین تعرض به جمهوری اسلامی ایران را هم ندارند و ایران در دفاع از منافعش و تمامیت ارضی خودبا کسی سر شوخی ندارد.

وی از قول دبیرعالی شورای امنیت  ملی کشور از شناسایی یک سرویس جاسوسی دشمن توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد و  گفت: سازمان سیا امروز از کشور ایران رو دست خورده است و نخبگان ما موفق شدند ضربه اطلاعاتی سختی به دشمن بزنند.

ارسال نظرات