دبیر هیات فوتبال استان مرکزی در گفتگو با بسیج؛

رایزنی ها برای اخذ سهمیه لیگ دسته اول فوتسال کشور ادامه دارد

دبیر هیات فوتبال استان مرکزی گفت: با رایزنی ها و پیگیری های مکرر خواستار اخذ سهمیه لیگ دسته اول فوتسال کشور برای دو شهرستان دلیجان و شازند هستیم.
کد خبر: ۹۱۴۹۵۱۴
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۹

محمد علی حاتمی دبیر هیات فوتبال استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی گفت : با رایزنی ها و پیگیری های مکرر خواستار اخذ سهمیه لیگ دسته اول فوتسال کشور برای دو شهرستان دلیجان و شازند هستیم و در روزهای اخیر با جلسات متعدد با فرمانداران و نمایندگان محترم مجلس این شهرستان ها، شرایط تیم داری در این مسابقات را تشریح و خواستار حمایت این عزیزان در ادامه راه شدیم.

وی افزود: در جلسه ای که با حضور رییس هیات فوتبال استان که در تبریز با مسئولین فدراسیون در این خصوص و همچنین در جلسه هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال کشور که جمعه در تبریز برگزار خواهد شد ، خواسته های خود را به طور مکتوب ارائه خواهیم کرد.

حاتمی همچنین با اشاره به درخواست سهمیه لیگ دسته دوم فوتسال کشور از طرف یک تیم از شهرستان ساوه خاطرنشان کرد: تمام توان خود را به کار خواهیم برد تا تیم شهرداری ساوه سهمیه خود را حفظ کند.

دبیر هیات فوتبال استان مرکزی در خصوص تیم فوتسال ایرالکو نیز بیان داشت: طی جلسه با مدیرعامل باشگاه خواستار حفظ سهمیه و حضور قدرتمند در مسابقات هستیم.

وی تصریح کرد : امیدواریم هرچه زودتر شهرداری ساوه هم برای حضور قدرتمند و نتیجه خوشایند هواداران اقدامات مقتضی لازمه تیم داری در فصل آینده را انجام دهد.

حاتمی ادامه داد : امیدواریم شهرداری ساوه هرچه زودتر اقدام به بازسازی تیم خود کند و حضور دقیقه نودی مانند سال گذشته باعث پایین آمدن راندمان تیم نشود.

وی خاطر نشان کرد : همچنین در هفته های پیشین جلسه‌ای با حضور اقایان محرابی مدیر عامل باشگاه الومینیوم و حقدادی مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی برگزار وموارد پیش روی تیم فوتسال آلومینیوم اراک به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

دبیر هیات فوتبال استان مرکزی در پایان تاکید کرد : غیر از شهرستان شازند ،بام گستر دلیجان هم برای لیگ دسته اول فوتسال اعلام آمادگی کرده و به نام ساوه به دنبال سهمیه لیگ دسته دوم است که امیدواریم ریاست هیات فوتبال استان و حسن نظر سازمان لیگ تعیین تکلیف گردد.

ارسال نظرات