نماینده ولی فقیه در استان مرکزی مطرح کرد؛

ورزش پهلوانی تعهدی برای ولایت پذیری و خدمتگزاری

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ورزش پهلوانی تعهدی است برای خدمت، ولایت پذیری، عشق به امام، رهبری و آرمان‌های انقلاب و در اصل کانونی برای اصلاح افراد و خدمتگزاری به کشور است.
کد خبر: ۹۱۴۹۵۰۶
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۰

آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در آئین پاسداشت ورزش زورخانه ای در اراک  گفت: ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای به جهت داشتن بعد معنوی و مذهبی در میان دیگر ورزش‌ها از جایگاه ویژه ای برخوردار است. هر چقدر به ورزش بهای بیشتری داده شود باعث پیشرفت و سازنده خواهد بود.

وی افزود : اصل ضرورت ورزش برای جلوگیری از اعتیاد به مواد مخدر و مفاسد اجتماعی خواهد بود و ورزش در آموزش و پرورش باید رونق پیدا کند تا نوجوانان و جوانان در آینده گرفتار مواد مخدر نشوند.

آیت الله دری نجف آبادی تصریح کرد : ورزش پهلوانی تعهدی است برای خدمت، ولایت پذیری، عشق به امام، رهبری و آرمان‌های انقلاب و در اصل کانونی برای اصلاح افراد و خدمتگزاری به کشور است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: باید سلامت ورزش پهلوانی حفظ شود و نباید افراد از آن سوء استفاده کنند؛ هر قدر ورزش پهلوانی با محتواتر باشد، ترويج آن در جامعه بهتر صورت خواهد گرفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار