خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: ساقط کردن هواپیمای جاسوسی آمریکا توسط سپاه عزت کشورمان را تضمین کرد.
کد خبر: ۹۱۴۹۴۹۵
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه، اظهار کرد: نیروهای آماده، با بصیرت و همیشه در صحنه انقلاب اسلامی با این حرکت نشان دادند که اقتدار و عظمت ایران اسلامی کاهش یافتنی نیست.

وی ادامه داد: با این حرکت کسی به فکر تعدی به خاک جمهوری اسلامی ایران نمی‌افتد زیرا نیروهای انقلابی و همیشه آماده نعمت بزرگ الهی برای کشورمان هستند.

این مسوول با اشاره به اینکه پیمان شکنی آمریکا برای همه اثبات شده است، بیان کرد: باید در برابر رفتارهای آنان با اقداماتی نظیر همین اسقاط هواپیمای جاسوسی برخورد سخت شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از توطئه‌های دشمنان و استعمارگران ترویج استعمال مواد مخدر در جامعه است، گفت: این مساله بزرگترین ضربه را به جامعه وارد می‌کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی برای مبارزه با مواد مخدر چهار هزار شهید داده است، افزود: این امر یک مساله بسیار بزرگی است که باید مدنظر باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی اظهار داشت: نهادهای دولتی و عموم مردم باید مقابله با مواد مخدر را جدی بگیرند زیرا این امر یکی از زمینه‌های اصلی تضعیف نظام برای دشمنان محسوب می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برتری تیم ملی مایه سربلندی است، اضافه کرد: تمام نیروهای امنیتی و اجرایی در میزبانی لیگ ملت های والیبال عملکرد خوبی داشتند و باید آسیب‌های کم موجود را نیز شناسایی و بررسی کنند.

وی با اشاره به عملکرد قوه قضائیه بیان کرد: اصلاحات ایجاد شده در این قوه و اقدامات بارز این قوه در برخورد با مفاسد موجود جزء اقدامات انقلابی است.

وی ادامه داد: در بحث اف.ای.تی.اف باید روسای قوه با دقت رفتار کرده و هوشمندانه تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.

 به گزارش خبرگزاری بسیج، نماز جمعه این هفته ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی و با حضور پرشور مردم و مسؤولان در مصلای امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات