خبرهای داغ:

ماجراجویی های آمریکا برای ایجاد ناامنی در منطقه به نتیجه نخواهد رسید

امام جمعه موقت شاهرود گفت: ماجراجویی های آمریکایی ها برای ایجاد ناامنی در منطقه به نتیجه نخواهد رسید.
کد خبر: ۹۱۴۹۴۷۹
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶
ماجراجویی های آمریکا  برای ایجاد ناامنی در منطقه به نتیجه نخواهد رسیدبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام احمد نظری در خطبه های نماز جمعه این هفته شاهرود در حسینیه اعظم مدرسه قلعه این شهر، اظهار کرد: آمریکایی ها هنوز با تفکرات ۵۰ سال پیش زندگی کرده و نمی توانند عزت مردم ایران را ببیند.
وی، به دیدار نخست وزیر ژاپن با رهبر معظم انقلاب اشاره و تصریح کرد: ارسال پیام از طرف ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، نشانه فریب و نیرنگ این کشور است، رهبری یکی از نعمت های بزرگ خدا برای ملت ایران است که با شجاعت و تیزبینی توطئه دشمنان را خنثی می کند.
نظری ادامه داد: جمهوری اسلامی هیچ اعتمادی به آمریکا ندارد و تجربه تلخ مذاکرات قبلی در چارچوب برجام را به هیچ وجه تکرار نخواهد کرد.
وی افزود: جمهوری اسلامی ۶ سال درحال مذاکره با گروه ۱+۵ بود و به نتیجه هم رسید، اما آمریکا زیرآن توافق زد.
امام جمعه موقت شاهرود با اشاره به سرنگونی پهپاد آمریکایی، اظهار کرد: مجهز ترین، پیچیده ترین و گران قیمت ترین پهپاد آمریکا با هوشیاری پدافند همیشه بیدار ایران سرنگون شد.
نظری تاکید کرد: ماجراجویی های آمریکایی ها برای ایجاد ناامنی در منطقه به نتیجه نخواهد رسید.
وی با بیان اینکه امروزه مردم یمن بر مبنای دستورات قرآن در مقابل دشمن عمل می کنند، افزود: روزی یمنی ها چیزی برای مقابله نداشتند اما اکنون پهپاد هایی دارند که بین آنها و دشمنانشان توازن ایجاد می کند.ت
وی تاکید کرد: برخی به دنبال مطرح کردن دوباره موضوع اِف اِی تی اِف هستند، آنان در موضوع هسته ای دیدند که خیری از آمریکا و اروپا برای ما وجود ندارد.
امام جمعه موقت شاهرود گفت: وعده های دروغین در موضوع هسته ای در اِف اِی تی اِف هم تکرار خواهد شد و ما را ۲۰ سال دیگر معطل می کند که به یقین، نظر رهبری هم این نخواهد بود و ما اعتراض خود را نیز نسبت به این مساله اعلام می کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها