امام جمعه شهرستان تفرش :

خانواده معظم شهدا حق بزرگی برانقلاب اسلامی دارندوباید شان ومنزلت آنها حفظ شود

به‌منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خانواده معظم شهدای روحانی، امام جمعه و مسئول نمایندگی ولی فقیه و مسئول بنیاد شهید شهرستان تفرش با خانواده شهیدان روحانی محمد واحمد شهرابی فراهانی از شهدای روستای شهراب این شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۱۴۹۴۶۰
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج تفرش، به‌منظور تجدید بیعت با آرمان‌های مجاهدان راه حق، جمعی از مسئولین شهرستان تفرش به دیدار خانواده شهیدان  روحانی محمد واحمد شهرابی  فراهانی رفتند.
امام جمعه شهرستان تفرش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و تأکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و همچنین ادامه راه شهدای بزرگوار در راستای صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا تجلیل کردند.

امام جمعه شهرستان تفرش حجت السلام میرزایی گفت:خانواده شهدا حق بزرگی بر انقلاب اسلامی دارند وباید شان ومنزلت آنها حفظ شودواین دوشهید الگوی مناسبی برای نسل جوان هستند در صورتی که مسئولین بتوانند زندگی این دوشهید را به طور کامل به مردم وبه ویژه نسل جوان معرفی کنند.
در این دیدار، خانواده‌های شهدا به بیان گوشه‌هایی از ویژگی‌های اخلاقی و خاطراتی از شهیدان خود پرداختند.
لازم به ذکر است که شهید روحانی محمد شهرابی فراهانی به خاطره عارضه شیمیایی در 3تیر1377 به فیض شهادت نائل آمد ایشان از نظر علمی دارای آثار   ترجمه کتاب معنویت قرآن و تدوین آثار آیت الله مصباح یزدی بودند پیکر مطهرش با بدرقه باشکوه مردم ولایتمدار قم تشییع و در گلزار شهدا  شهرستان قم به خاک سپرده شد. وشهید روحانی احمد شهرابی فراهانی در عملیات کربلای 5 به شهادت رسید پیکر مطهرش با بدرقه باشکوه مردم ولایتمدار روستای شهراب تفرش و در گلزار شهدا به خاک سپرده شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار