بهرامیان در افتتاحیه رزمایش ملی نخبگان حقوقی و قضائی کشور مطرح کرد
مسئول سازمان بسیج حقوق دانان گفت: رسالت بسیج حقوق‌دانان اولویت‌های حقوقی و قضایی مقام معظم رهبری است و از آنجاکه نگران این نیستیم که مبادا این پست و جایگاه را از آن بگیرند، می‌توانیم به راحتی این پویش و این رسالت خود را به سرانجام برسانیم.
کد خبر: ۹۱۴۹۴۵۹
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲
شبکه نخبگان علوم قضایی شاکله‌سازی اسلامی از خدمت‌رسانی جهادیبه گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان، مهدی بهرامیان مسئول سازمان بسیج حقوق دانان در مراسم افتتاحیه رزمایش کشوری شبکه علمی نخبگان حقوقی و قضائی که پیش از ظهر امروز در سالن همایش‌های مجتمع فرهنگی حضرت ولیعصر(عج) برگزار شد، اظهار کرد: فکر می‌کنم باید پویشی تحت عنوان «به قانون و حقوق ملت احترام بگذار» در جامعه شکل بگیرد و این پویش را خطاب به مردم و مسئولان در دستور کار قرار دهیم؛ زیرا فکر می‌کنم در فضای مجازی و غیرمجازی خیلی از قوانین وجود دارد که یا افراد رعایت نمی‌کنند و یا مسئولان.

وی ادامه داد: آغاز حرکت جهادی حقوق دانان انقلابی جهت کمک به حل معضلات حقوقی و قضایی که قانونی کشور در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و بیانیه گام دوم انقلاب است . رسالت بسیج حقوق‌دانان اولویت‌های حقوقی و قضایی مقام معظم رهبری است و از آنجاکه نگران این نیستیم که مبادا این پست و جایگاه را از ما بگیرند، می‌توانیم به راحتی این پویش و این رسالت خود را به سرانجام برسانیم

رئیس سازمان بسیج حقوق‌دانان گفت: بسیج برای دشمنان بیم‌آفرین، برای دوستان امیدآفرین و نیز برای کشور کلید حل‌ مشکلات است. شبکه علمی نخبگان حقوقی و قضائی شاکله‌سازی اسلامی از خدمت‌رسانی جهادی و تخصصی در سیر کادرسازی تراز انقلاب اسلامی است.

بهرامیان بیان کرد: در آستانه دو اتفاق در کشور هستیم؛ ‌یکی بیانیه گام دوم و سیر تمدن‌سازی مدنظر رهبر معظم انقلاب که حقوق‌دانان جوان انقلابی می‌توانند در تحقق این مسیر خیلی کمک کنند؛ لذا ما نیازمند ورود جوانان قانون‌مند، قانون‌دان و متخصص به این عرصه هستیم. قوای سه گانه نیازمند ورود جوانان متخصص و قانون دان و مستلزم به اصول مترقی قانون اساسی با نگاه انقلابی و عمل جهادی و امید به آینده است.

مهدی بهرامیان درباره دومین اتفاق مهم به نمایندگی از حقوق دانان انقلابی گفت:  ورود به عرصه کاندیداتوری شوراهای شهر، روستا، نمایندگی مجلس و حتی ریاست جمهوری باعث ایجاد تکلیف قانونی و شرعی برای افراد نسبت به مردم نظام خواهد بود و لذا هزینه‌های غیراصولی و شبهه ناک و وعده‌های محقق نشدن باعث ایجاد ضمان خواهد بود و قطعا در این دوره مطالبات مردم و رهبری در این رمینه رصد خواهد شد.در اواخر امسال با توجه به اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی را داریم، نیازمند این هستیم تا یک‌سری تذکراتی را در اینجا مطرح کنم و فکر می‌کنم که برای ورود به این عرصه تکلیف داریم. اول اینکه نمایندگانی که می‌خواهند مسئولیت‌ها را برعهده بگیرند، سیاست‌ها و قوانین را به خوبی بشناسند و متضمن به آنها باشند. گام دوم انقلاب آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی است که نباید تجربیات تلخ گذشته تکرار شود و با عبرت‌گیری از تجربیات گذشته باید مسیر آینده را تبیین کنیم. شبکه ۴۰ هزار نفره حقوق‌دانان انقلابی، نقش مهمی را برای رساندن این تذکر مهم رهبری به کاندیداها و نمایندگان بعدی مجلس شورای اسلامی می‌توانند ایفاء کنند و نیز در این راستان به‌طور قطع مطالبات حقوقی مردم را پیگیری خواهیم کرد.

وی در بیان دومین تذکر بسیج حقوق‌دانان به کاندیداهای انتخابات گفت: دومین تذکر اینکه پول‌هایی که به این عرصه‌ها می‌آورند به شدت مورد رصد قرار می‌گیرد. در تمام انتخابات، چه انتخابات شورای شهر و چه انتخابات مجلس، تمامی مطالبات، قوانین و حتی هزینه‌هایی که صورت می‌گیرد را رصد می‌کنیم و اگر هر نماینده یا کاندیدایی از امتیاز خود سوءاستفاده کند، قطعاً حقوق‌دانان انقلابی مقابل آنان قرار خواهند گرفت و نیز توصیه می‌کنیم این افراد مراقب وعده‌هایی که می‌دهند باشند؛ زیرا این وعده‌ها خروجی باندی و حقوقی خواهد داشت.

مسئول سازمان بسیج حقوق دانان تاکید کرد: بسیج کلید حل مشکلات کشور است. شبکه نخبگان حقوقی و قضایی در سراسر ایران اسلامی فرصتی است ،برای کارآمدسازی نظام در عرصه‌های داخلی و بین المللی ؛ و  شبکه نخبگان حقوقی و قضایی مسیر شاکله سازی فرهنگ غنی اسلامی را از مسیر خدمت رسانی جهادی و تخصصی در کادرسازی حقوق دان تراز انقلاب اسلامی را همواره جزء ماموریت‌های اصلی خود می‌داند که انجمن‌های تخصصی ۸ گانه بسیج حقوق دانان می‌تواند نقش  راهبری  و مهمی در این راستا ایفا کند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات