به رغم ضرب‌الاجل یک ماهه استاندار تهران برای خرید زمین سایت مدیریت پسماند در هوشنگ‌آباد؛
خبرگزاری بسیج: استاندار تهران خطاب به سازمان همیاری شهرداری‌های استان تهران گفت: باید ظرف مدت یک ماه نسبت به خرید زمین برای احداث سایت مدیریت پسماند در هوشنگ‌آباد اقدام شود.
کد خبر: ۹۱۴۹۴۴۲
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۱

 علی اکبر قنبری فعال محیط زیست شهرستان ری بخش فشافویه در نامه ای خطاب به دکتر محسنی بندپی استاندار تهران با یادآوری ضرب‌الاجل یک ماهه استاندار تهران برای خرید زمین سایت مدیریت پسماند در هوشنگ‌آباد، اعلام کرده است:  شهر و بخش فشافویه از دیر باز به زباله دان تهران تبدیل شده است ، رهاسازی زباله در مسیر جاده قدیم از گردنه نعلبدان تا گردنه حسن آباد،کوه زباله در آراد کوه، زباله های رها شده در حاشیه گردنه فشافویه و مشخص نبودن نوع زباله های محیط زیست منطقه فشافویه طی سالهای گذشته مردم نجیب منطقه ولایت مدار را تهدید می کند.

مردم ولایت مدارو شهید پرور فشافویه تا کی باید بوی نامطبوع ، پسماندسوزی، بوی پسماند آرادکوه، سگ های ولگرد، جمع آوری پسماند به صورت غیرقانونی و عملکرد ضعیف محیط زیست شهرستان ری که از مشکلات اصلی این منطقه است را تحمل کنند.

  حضرت عالی دوباره تصمیم به سرازیر شدن زباله تهران به فشافویه گرفتید.

جناب استاندارعزیز ممنون از دغدغه جنابعالی

آیا این فرمایش شما پاک کردن صورت مسئله نیست ؟

چرا باید معضلات پایتخت به هوشنگ آباد همان فشافویه سرازیر شود؟

مردم ولایت مدار و شهید پرور فشافویه ،شورای اسلامی شهر، بخشداران سابق و شهرداری حسن آباد خیلی پیش تر از این با نامه نگاری به نمایندگان مجلس شورای اسلامی  ،حسن خلیل آبادی عضو شورای اسلامی شهر تهران ،فرمانداری ری و شهرداری تهران ، با این طرح  مخالف بودند.

قنبری درپایان یادآور شد: جناب استاندار! لطفا در تصمیم گیری خودبازنگری کنید تا مردم نجیب فشافویه دعا گوی حضرت عالی باشند.

 

 

ارسال نظرات